اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه:

دشمنان نمی‌توانند ثمرات انقلاب را کمرنگ کنند

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند ثمرات انقلاب را کمرنگ کنند، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای رسیدن به اهداف خود دسیسه‌های گوناگونی را چیده‌اند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه می‌شوند.

دشمنان نمی‌توانند ثمرات انقلاب را کمرنگ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج علی نیکزاد ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از تقاطع بزرگ غیرهمسطح انبار نفت کرج با نام پل بصیرت اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای رسیدن به اهداف خود دسیسه‌ها و ترفندهای گوناگونی را برای براندازی این نظام چیده‌اند اما هر بار با شکست بزرگی مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمنان در نظر دارند تا ثمرات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در در مقابل چشم مردم و به ویژه نسل امروز کمرنگ کرده و آنان را نسبت به این انقلاب و مسئولان بدبین کنند.

این مسئول تأکید کرد: اما انقلاب اسلامی ایران حقیقت بی‌بدیلی است که امروز توانسته الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی باشد.

نیکزاد اظهار داشت: این انقلاب حاصل خون شهدایی است که در دوران انقلاب با شجاعت و دلاورمردی در برابر رژیم منفور شاه ایستادگی کردند و با نثار جان خود این کشور را از دست دشمنان خارجی و داخلی نجات دادند.

وی افزود: مردم در دوران انقلاب با پیروی از دستورات امام راحل و اطاعت از فرامین ایشان توانستند دست بسیاری از دشمنان را از سرنوشت کشور کوتاه کنند، لذا امروز به پشتوانه همان مردم هیچ توطئه و تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را دچار تزلزل کرده و دشمنان مطمئن باشند که توطئه‌های آنان عملی نخواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود به تقاطع غیر همسطح بصیرت در کلانشهر کرج اشاره کرد و ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه انبار نفت با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به عنوان سریع‌ترین پروژه عمرانی مدیریت شهری کرج، چهار ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

نیکزاد طول تمام این پروژه را 416 متر، طول کل عرشه پل 186 متر و عرض آن را بیش از 10 متر و دارای پنج ستون با ارتفاع پنج تا هفت متر عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول