اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان طی بیانیه‌ای:

انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش مبارزات ملت‌های مظلوم است

خبرگزاری فارس: در بیانیه‌ای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان که به مناسبت 22 بهمن ماه سی و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران صادر شده است، انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش مبارزات ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان عنوان شده است.

انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش مبارزات ملت‌های مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان پیرامون 22 بهمن ماه سی و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرده است که در قسمتی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی مردم ایران که روحیه ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار و تلاش برای استقرار احکام اسلام را از 33 سال پیش در میان مسلمانان جهان احیا کرده و الهام‌‌بخش مبارزات ملت مظلوم فلسطین و لبنان در سال‌های گذشته بوده است، امروز نیز در قیام مردم مسلمان مصر، تونس و یمن علیه حاکمان ظالم و مستکبر خویش نقش اساسی دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را پایه‌گذاری کرده است و پیروزی این انقلاب بزرگ با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، نمی‌توانست برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد از این رو دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، کوشیدند این نظام مردمی و الهی را تضعیف کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: با این حال رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و جانشین صالح ایشان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه سبب شده است که شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پر بارتر شود.

اکنون که وعده الهی امام خمینی (ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است. هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های شمال آفریقا را به گرداب قهر آمیز کشانده است، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول