اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

نونهالان ذخایر انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: نونهالان ذخایر انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

نونهالان ذخایر انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان بیش از هر ثروت دیگر ارزش و اهمیت دارند لذا باید برای پرورش نسلی انقلابی و ولایتمدار تلاش شود.

وی تصریح کرد: آینده کشورمان به دست نوباوگان امروز رقم خواهد خورد لذا باید آنها را از نظر روحی و فکری برای رودررویی با انواع رویدادهای اجتماعی آماده کنیم تا در آینده مانند هم‌اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر اقتدار و عزت حرکت دهند.

این مسئول به پرورش روحی، اخلاقی نسل جدید تاکید کرد و گفت: باید ارزش‌های اخلاقی و معنویات به معنای واقعی کلمه و در عمل هنگام پرورش نوباوگان لحاظ شود به طوری که والدین، مربیان مدارس و مسئولان حوزه فرهنگی آنها را مطابق با سیره نبوی تربیت کنند.

وی لازمه توسعه همه‌جانبه کشور توجه به کودکان دانست و گفت: باید در راستای ارتقای مهارت‌های زندگی، قوای فکری و تحلیلی این نسل گام‌های بلندی برداشته شود تا بتوانند امانتدار پدران و مادران انقلابی خود باشند و برای سرمنزل مقصود رساندن این انقلاب کوشا باشند.

جلال‌زاده کودکان جامعه قشری مظلومی دانست و افزود: کودکان به ما به عنوان مسئولان دسترسی ندارند و در جاهای مختلف امکان برقراری ارتباط و مطرح کردن مشکل و مواردی از این دست فراهم نمی‌شود پس می‌طلبد بیشتر متولیان آموزش و تربیت کودکان در راستای نیازسنجی و رفع مشکلات آنها اهتمام کنند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه گاهی از کودکان غفلت می‌شود ادامه داد: گاهی به استعداد و قابلیت‌های موجود در کودکان آن طور که باید و به طور شایسته توجه نمی‌شود در حالی که افراد مستعد و خلاق زیادی بین کودکان وجود دارد در صورت رشد یافتن می‌توانند منشاء خیر و برکات برای جامعه و ملت خود باشند.

وی با خطاب قرار دادن والدین خواستار هم‌صحبت‌شدن آنها با فرزندان شد و گفت: باید در کانون خانواده فضایی آکنده از صمیمیت و محبت وجود داشته باشد کودکان به راحتی مسائل، نیازها و مشکلات خود مطرح کنند تا از یک مسیر منطقی در راستای هموار کردن مسائل مبادرت شود.

استاندار آذربایجان غربی به بهره‌برداری از 50 پروژه آبرسانی روستایی در بیست بهمن ماه به عبارتی امروز اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با صرف اعتباری به میزان هشت میلیارد تومان تکمیل به مرحله افتتاح رسید تا مورد استفاده ساکنان مناطق روستایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول