اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی

راهپیمایی 22 بهمن با 1390 عکس ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: عکاسان حوزه هنری استان طی همایش بزرگ عکس حضور، راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن را با یک هزار و 390 قطعه عکس جاودانه خواهند ساخت.

راهپیمایی 22 بهمن با 1390 عکس ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، شهرام خدایی اظهار کرد: تاریخ این مرز و بوم برای همیشه وامدار  انقلاب شکوهمند 57 خواهد بود و لازم است اتفاقات روز انقلاب ثبت و برای آیندگان نگاه داشته شود.

وی افزود: حوزه هنری استان با بکارگیری تجربه چند ساله خود در برگزاری همایش بزرگ «عکس حضور» اتفاقات مهم انقلاب از جمله راهپیمایی‌ها، انتخابات و دیدارهای مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری را در قالب عکس و تصویر در تاریخ ماندگار می‌سازد.

خدایی ادامه داد: راهپیمایی مهم 22 بهمن سال 90 که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی می تواند به منزله تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری قلمداد شود؛ توسط دهها هنرمند عکاس در قالب یک هزار و 390 عکس در آرشیو انقلاب تا همیشه تاریخ خواهد ماند.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان با سازماندهی عکاسان خود در شهرهای تبریز، مراغه، اهر، میانه، مرند، اسکو و برخی روستاهای استان همایش بزرگ عکاسان را در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد، در آینده نمایشگاه‌هایی در گالری‌های مختلف استان و نیز به صورت مجازی از آثار برتر برگزار شده و نیز آثار برتر جهت چاپ در ویژه نامه های حوزه هنری به کار گرفته شوند.

خدائی گفت: آثار برتر جهت بازدید علاقمندان در پایگاه خبری حوزه هنری آذربایجان شرقی به نشانی www.artabriz.ir قابل رؤیت خواهد بود. 

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول