اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

سیلی ملت ایران به دشمنان سنگین‌تر می‌شود / جنگ کنونی جنگ فرهنگ‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: حضور ملت بصیر و فهیم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سیلی سنگین‌تری را نسبت به سال‌های گذشته به صورت دشمنان انقلاب می‌زند و موجب ناامیدی بیشتر برای آنها می‌شود.

سیلی ملت ایران به دشمنان سنگین‌تر می‌شود / جنگ کنونی جنگ فرهنگ‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین تجدید میثاق اصحاب رسانه استان کرمان با آرمان‌های شهدای گرانقدر در محل گلزار شهدا اظهار داشت: درس شهدا ماندگار می‌ماند و راهبردی برای آزادی‌طلبان، آزادیخواهان و حق‌طلبان است.

وی افزود: شهدا برای صیانت از اندیشه‌ها، افکار و آرمان‌های خود جان عزیزشان را تقدیم کردند و موفقیت امروز ما مرهون ایثار و فداکاری شهیدان است.

سعیدی با قدردانی از اصحاب رسانه استان کرمان برای برگزاری آیین  تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش‌آفرینان و سنگربانان روزگار کنونی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان با تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا فعالیت خود را آغاز کرد.

سعیدی خطاب به اصحاب رسانه ابراز داشت: شما در خط مقدم جبهه کنونی در مسیر شهدا گام برمی‌دارید، در حالی که شهدا سنگربان جنگ نظامی دیروز بودند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ذره‌ای از خاک ایران به دشمن واگذار نشد، تصریح کرد: رشادت شهدا منجر به عزت و افتخار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: در عرصه تهدیدهای نرم دشمن جنگ کنونی جنگ فرهنگ‌ها است و طایفه باطل برای حاکمیت خود از معبر فرهنگ، رسانه، کتاب و اندیشه به میدان آمده‌اند.

 سعیدی حضور در آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه را اوج جلوه‌گری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دشمن هر ساله برای دلسرد کردن ملت ما تبلیغات مسمومی را انجام می‌دهد.

وی ابراز داشت: مردم ما در 22 بهمن سال جاری قوی‌تر، محکم‌تر و با صلابت‌تر و متحدتر به دشمن سیلی می‌زنند.

سعیدی با بیان اینکه نبرد حق و باطل استمرار دارد، بیان داشت: از 22 بهمن ماه سال گذشته تا 22 بهمن سال جاری چهار دیکتاتور دنیا ساقط شدند.

وی عنوان کرد: دشمن هجمه بزرگی را به کشورهای اسلامی به ویژه سوریه آغاز کرده است و قصد دارد تا یاران انقلاب را بگیرد، اما آنها کور خوانده‌اند.

سعیدی افزود: انجام تظاهرات در شهرهای آمریکا در دفاع از ملت و انقلاب ایران نمایانگر این است که امروز ملت‌های هوشیار حتی در قلب امریکا همراه مردم مسلمان هستند.

وی تصریح کرد: حضور ملت بصیر و فهیم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سیلی سنگین‌تری را نسبت به سال‌های گذشته به صورت دشمنان انقلاب می‌زند و موجب ناامیدی بیشتر برای آنها می‌شود.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول