اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار شد

تقویت بعد تربیت‌بدنی در سطح آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تقویت بعد تربیت بدنی در سطح آموزش و پرورش را خواستار شد.

تقویت بعد تربیت‌بدنی در سطح آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رحمان فلاحی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان که در استادیوم ورزشی تختی برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه فجر و هفته وحدت و همچنین تشکر از برگزارکنندگان این المپیاد اظهار کرد: ورزش به عنوان فرصت مطلوب و مناسبی برای انجام هماهنگی‌های لازم و همچنین بهره‌وری مطلوب از قوای فکری و جسمانی دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

وی افزود: با پرداختن به ورزش و فعالیت‌های ورزشی در محیطهای آموزشی قصد داریم تا برنامه‌های آموزشی دانش‌آموزان را تقویت کرده و روحیه رقابت را در آنها زنده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌ها و برنامه‌هایی اثرات مثبتی در ابعاد مختلف دارد تصریح کرد: نامگذاری این المپیاد به نام یادواره 400 شهید دانش‌آموز آبادان کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فلاحی افزود: امیدواریم که دانش‌آموزان و آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای نام انقلاب و شهدای این آب و خاک گام برداشته و در راستای اهداف امام شهیدان و همچنین تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری فعالیت کنند.

وی ضمن خواستار شدن تقویت برنامه‌های ورزشی آموزش و پرورش و ابراز شادمانی بابت حضور در چنین همایشی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سطح استان خوزستان برنامه‌های خاصی را در امر ورزش و تربیت ورزشی دانش‌آموزان از سوی اداره آموزش و پرورش آبادان شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به جایگاه خاص بعد ورزش و تربیت بدنی در سطح آموزشی اظهار کرد: باید در مسیر تربیت و تقویت استعدادهای ارزشمند جوانان و نوجوانان در مدارس فعالیت کنیم تا امر تهذیب نفس این عزیزان به مسئله‌ای ضروری و مهم در سطح استان تبدیل شود.

فلاحی در پایان با ابراز امیدواری از ادامه چنین فعالیت‌هایی گفت: ورزش تنها تربیت جسم نیست و ورزشکاران به لحاظ روحی و فکری نیز باید تربیت و تقویت شده و این امر را باید از زمان تحصیل دانش‌آموزان و توسط اداره آموزش و پرورش آغاز کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول