اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

برنامه‌ریزی ورزشی در مدارس خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و نوآوری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای ورزش مدارس در استان هستیم.

برنامه‌ریزی ورزشی در مدارس خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید بهزاد علوی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ ورزش در اهواز اظهار داشت: ‌آموزش و پرورش استان در شاخص‌های مختلف از جمله آموزش و ورزش و تربیت تلاش دارد به موفقیت‌هایی برسد.
وی کسب موفقیت در ورزش مدارس را معلول برنامه‌ریزی صحیح در این بخش دانست و بیان کرد:  برای این هدف برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و اقداماتی نیز در حال انجام است تا بتوانیم نوجوانان و جوانان علاقه‌مند را در مسیری که انتخاب کرده‌اند، یاری کنیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: خوزستان جامعه ورزش دوست، علاقه‌مند به ورزش و جوانی است که استعداد کسب افتخارات ملی و جهانی را دارد.
علوی خاطرنشان کرد: هم اکنون خوزستان این افتخار را دارد که یکی از چهره‌های ورزشی ملی در راس ورزش آن قرار دارد.
وی ادامه‌داد: مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان، در گذشته سرمربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور بوده و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند به همین دلیل خوشحالیم که یک فرد ورزشکار و علاقه‌مند در این سمت قرار دارد.
علوی افزود: در مدت کوتاهی که گرشاسبی در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشته، اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تعامل خوبی نیز با آموزش و پرورش در امر تربیت‌بدنی داشته است. امیدواریم حضور وی منجر به شکوفایی ورزش جوانان و نوجوانان استان و کسب افتخارات جهانی و ملی شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول