اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد:

ساماندهی زنگ ورزش در مدارس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تقویت و ساماندهی زنگ ورزش در مدارس ضروری است.

ساماندهی زنگ ورزش در مدارس ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس در آیین گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در بندر کنگان اظهار داشت: ورزش و تفریحات سالم امری مهم و ارزشمند برای جوانان است و گسترش ورزش موجبات افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.
وی به نقش سلامت و تندرستی و تأثیر آن در روحیه افراد پرداخت و افزود: سلامت و تندرستی از مهم‌ترین نعمت‌ها در ایجاد نشاط و شادابی و آرامش در جامعه هستند. 
فرماندار کنگان بر اجرای دقیق و بهتر ورزش در مدارس تأکید و اضافه کرد: افراد سالم، افرادی با نشاط و تندرست هستند و اگر افراد جامعه از نعمت سلامتی برخوردار باشند، گامی مهم به سوی آرامش و امنیت جامعه برداشته می‌شود و مسیر پیشرفت و توسعه در این جامعه سریعتر صورت می‌گیرد.
یزدانشناس تصریح کرد: امروز باید جوانان را به سمت ورزش و تفریحات سالم سوق دهیم و در شرایطی که دشمنان برای تضعیف جوانان برنامه‌ریزی کرده‌اند، گسترش ورزش امری ضروری است.
وی اضافه کرد: دولت شرایط مناسبی برای تقویت زنگ ورزش در مدارس تدارک دیده و شاهد نظم بخشیدن به امر ورزش در مدارس هستیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز ضمن تبریک آغاز هفته تربیت‌بدنی، ورزش را موجب نشاط و سلامتی دانست و اظهار داشت: باید روحیه ورزشکاری را در تمام جامعه بویژه در مدارس گسترش دهیم.
عباس شریف ضمن تجلیل از فعالیت مربیان ورزش، به اهمیت فواید ورزش پرداخت و اجرای ورزش در مدارس را علاوه بر نشاط جسم و روان دانش‌آموزان موجب یادگیری بهتر فرایند آموزشی بر شمرد.
وی کسب مقام‌های مختلف ورزشی در سال گذشته را نشانه برنامه‌ریزی صحیح کارشناس تربیت‌بدنی، تلاش و کوشش مربیان تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان دانست و گفت: کنگان بیشترین عناوین ورزشی را در سال گذشته در رشته‌های مختلف ورزشی در مدارس کسب کرده و باید امسال نیز این روند تداوم یابد.
شریف خاطرنشان کرد: امکانات ورزشی در مدارس کنگان افزایش یافته و امسال تلاش داریم با افزایش فضاهای ورزشی در مدارس، ورزش مدارس را تقویت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول