اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از حاکمیت علوی و نبوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب متاثر از مذهب دینی و نشأت گرفته از حاکمیت نبوی و علوی است.

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از حاکمیت علوی و نبوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی و قرآن در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب متاثر از مذهب بود که در اندک زمان با وارد کردن اسلام در صحنه سیاست، توانست معادلات قدرت را در جهان تغییر دهد و خود را بعنوان نیروی سیاسی و فرهنگی جدید، در مرکز توجهات جهانی قرار دهد.

ستوده بیان داشت: در حقیقت با درایت و بینش عمیق امام راحل توانست روح‌های تشنه معنویت را جذب کرده و راه جدیدی مبتنی بر ارزش‌ها و فضیلت‌های انسانی معرفی کند که این خود کارآمدی انقلاب اسلامی را در عرصه جهانی روشن می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، نقش سازنده و تاثیر‌گذار بانوان بر همگان بدیهی و آشکار است و گواه روشن آن تربیت دینی و انقلابی فرزندانی است که در راه اسلام و میهن اسلامی تقدیم کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به هفته وحدت، این واقعه را ایام سرنوشت‌ساز در تاریخ اسلام دانست و گفت: وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه میان آنان از تعالیم و آموزش‌هاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است و بر همین اساس قرآن کریم یکى از عمده‌‏ترین و سازنده‌‏ترین اهداف رسالت رسول اکرم (ص) را تالیف قلوب و ایجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بیان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش خدیجه جعفری مدیرکل امور بانوان استانداری و سارا حقی کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل نیز در سخنان جداگانه‌ به تبیین نقش زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، در زمان کنونی و نیز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

همچنین در پایان این همایش از مربیان قرآن، مبلغات، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مراکز قرآنی فعال با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول