اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری همایشی در قم

نقش ائمه جماعات در پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شد

خبرگزاری فارس: همایش بررسی نقش ائمه جماعات در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد.

نقش ائمه جماعات در پیروزی انقلاب اسلامی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش ائمه جماعات استان قم با عنوان «نقش ائمه جماعات در پیروزی انقلاب اسلامی» چهارشنبه شب با حضور آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه، سردار ‌هاشمی‌نژاد، فرماندهی بسیج محلات و اقشار سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع)، جمعی از ائمه جماعات مساجد و مردم مومن و انقلابی شهر مقدس قم در امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

بنابراین گزارش سردار‌ هاشمی‌نژاد در این مراسم اظهار داشت: دنیای صهیونیسم و اومانیسم مملو از روی‌آوری فرد به هواهای نفسانی، دنیا پرستی و جاه‌طلبی است و جامعه‌ای که بخواهد با فرهنگ مبتذل غربی راه خود را ادامه دهد مطمئناً در دام دنیا دوستی خواهد افتاد و اسیر مقام و شهوات نفسانی خواهد شد.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) برای بارور شدن دین اسلام زحمات زیادی کشیدند و دشمنان زیادی داشتند ولی با شجاعت و توکل بر خدا تمام سختی‌ها را به جان خریدند تا به هدایت مردم بپردازند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 1400 سال روح‌الله خمینی فرزند خلف همان رسول خدا با طاغوت ستیز کرده و در سخنرانی‌های زیبایی به روشنگری پرداختند و مردم را برای دفاع از دین خدا بسیج کردند.

آیت‌الله مقتدائی مدیر حوزه‌های علمیه سخنران بعدی مراسم بود که به بیان خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب پرداخت و اظهار داشت: دهه مبارکه فجر یادآور خاطرات بسیار شیرین و عظیمی برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان است، خاطراتی که باید حفظ شده و برای نسل جوان مطرح شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نظام جمهوی اسلامی ایران را مورد تایید خدای متعال و امام زمان(عج) دانست و اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بارها نصرت و قدرت معنوی این نظام را با این همه تحریم‌ها و تهدید‌ها مشاهده کرده‌ایم ولی امروز کشور ما در آرامش به سر می‌برد و این نظام، نظام الهی است و مورد عنایت الهی است.

وی در پایان سخنان خود حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ضربه محکمی به استکبار جهانی دانست و بر حفظ وحدت مسئولین و مردم تاکید کرد.

گفتنی است برگزاری مسابقه، نمایشگاه تصویری انقلاب و مدیحه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول