اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران پدیده قرن است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در عصر کنونی گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده قرن است.

انقلاب اسلامی ایران پدیده قرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری شامگاه چهارشنبه در همایش حماسه حضور در جمع فرهنگیان زنجانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران رخداد قرن بوده و پیروزی انقلاب موجب خیرگی همه قدرت‌های مستکبر زمانه شد.

وی با بیان اینکه بارزترین شاخصه انقلاب ایران اسلامی بودن آن است، اضافه کرد: اسلامی بودن انقلاب اسلامی ایران موجب بیشتر شدن قدرت آن به صورت روزانه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی چشمگیر بوده که حتی دشمنان نظام نیز متوجه این موضوع شده‌اند.

وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های علمی کشور در چند سال اخیر یادآور شد: با تلاش دانشمندان ایرانی کشور در زمینه‌های علمی پیشرفت‌های بسیاری کرده و بسیاری از علوم را زمانی در نظر همگان غیر ممکن به نظر می‌رسید، در حال حاضر دستیابی به آنها امکان‌پذیر شده است.

نظری با اشاره به موفقیت‌های دانشمندان ایرانی در زمینه علوم هسته‌ای یادآور شد: دشمنان با ترور دانشمندان ایرانی در تلاش به منظور متوقف کردن این راه هستند، ولی این اقدامات مانع فعالیت‌های کشور نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال دو امر و دو آزمون بسیار مهم برای کشور وجود دارد، اضافه کرد: نخستین آزمون ایرانیان حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دانش‌آموزان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند، افزود: دانش‌آموزان همچون سال‌های گذشته با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به حضور حداکثری فرهنگیان در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: حضور معلمان و دبیران در راهپیمایی در کنار دانش‌آموزان موجب تشویق دانش‌آموزان برای حضور در این راهپیمایی می‌شد.

نظری همچنین با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی و روشنگری در جامعه اضافه کرد: این امر باید در زمینه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به حضور بیش از 90 درصدی مردم  زنجان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: در انتخابات سال جاری نیز مردم استان زنجان با حضور حداکثری در انتخابات ثابت می کنند که اتحاد و همدلی ایرانیان در همه حال وجود دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول