اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

پوشش کامل جمعیت شهری استان اردبیل در بخش آب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: پوشش کامل جمعیت شهری استان اردبیل در بخش آب و افزایش جمعیت زیر پوشش از برنامه‌های بلند مدت شرکت آبفای اردبیل است.

پوشش کامل جمعیت شهری استان اردبیل در بخش آب

عبدالحسین حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به منظور انجام وظایف و مسئولیت‌های شرکت آب و فاضلاب در طی دولت نهم و دهم اهداف خود را به صورت کوتاه‌مدت، اهداف میان‌ و اهداف بلند مدت برنامه‌ریزی کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه‌های بلند مدت به صورت کلی تدوین شده که شامل پوشش کامل جمعیت شهری استان در بخش آب، پوشش جمعیت شهری استان در بخش فاضلاب براساس حداقل معادل میانگین شاخص کشور، تصفیه فاضلاب جمع‌آوری شده به صورت استاندارد، اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری فعالیت‌ها، اقتصادی کردن فعالیت‌های شرکت و کاهش تلفات آب می‌شود.

حسن‌زاده همچنین مهمترین برنامه‌های آبفا اردبیل در خصوص پوشش کامل جمعیت شهری استان را تامین آب شرب مناسب، اصلاح شبکه آب، تامین فشار و رفع کمبود آب با توجه به رشد جمعیت و تحویل‌گیری شهرهای جدید، افزایش کیفیت آب تحویلی با ارتقای مطلوبیت کلر باقیمانده بالای 99 درصد و کاهش هزینه‌های مواد شیمیایی با مدیریت بهینه فرآیندهای تصفیه آب، تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت، کاهش میزان پرت آب شبکه به مقدار یک درصد نسبت به سال قبل و بازسازی و بهسازی تأسیسات و... عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در ادامه به اجرای اصل44 قانون اساسی اشاره کرد و  اظهار داشت: تعیین تکلیف مالکیت تاسیسات، خود گردانی واحد‌های زیر پوشش، اقتصادی کردن فعالیت‌ها، مطالعه برای برون سپاری کلیه فعالیتهای قابل واگذاری به بخش خصوصی از جمله برنامه‌های اولویت‌ذار در راستای اجرای اصل 44 قانونی اساسی در شرکت آبفای اردبیل است.

حسن‌زاده اقتصادی کردن فعالیت‌‌‌های این شرکت را نیز یادآور شد و ابراز داشت: کاهش زمان اجرا، استفاده از تکنولوژی جدید، اولویت در اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعیین تکلیف آنها از جمله برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در این زمینه است.

این مسئول در پایان سخنان خود انجام مطالعات کنترل و تعیین تلفات فیزیکی و نشت‌یابی، زون‌بندی و اجرای (DMA)، مدیریت بر مصرف (انجام اقدامات فرهنگی و ترویج و تبلیغ استفاده از لوازم کاهنده مصرف) اصلاح شبکه‌های توزیع و انشعابات و خطوط انتقال آب، نشت‌یابی و بازسازی مخازن ذخیره آب، جداسازی انشعاب‌های فضای سبز، شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز ، جلوگیری از سرریز مخازن، تکمیل و استقرار سیستم تله‌متری را از دیگر اهداف و برنامه‌های اولویت‌ذار شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول