اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 8 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب و راه روستایی در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری استاندار اردبیل و همچنین مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی این مبلغ واریز شده و به سرعت جذب اجرا و تکمیل پروژه‌های آبرسانی به ویژه مجتمع‌های در دست اقدام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از این مبلغ برای مجتمع آبرسانی عمران‌آباد پارس‌آباد که اهالی 20 روستا را پوشش خدماتی می‌کند یک میلیارد تومان و برای اجرای مجتمع آبرسانی خرسلو در بیله‌سوار نیز با پوشش 170 روستا یک‌میلیارد تومان اختصاص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: از این مبلغ برای مجتمع آبرسانی شهید کسایی اردبیل در فاز اول و دوم 500 میلیارد تومان، مطالعه و اجرای مجتمع سبلان مشگین‌شهر یک‌میلیارد تومان، مجتمع آبرسانی یورتچی نیر 800 میلیون تومان و برندق خلخال 500 میلیون تومان اختصاص می‌دهیم.

بیگدلو تصریح کرد: از 8 میلیارد تومان اعتبار حدود 400 میلیون تومان نیز برای مجتمع آبرسانی برزند گرمی و مبلغ 300 میلیون تومان نیز برای تکمیل مجتمع روستایی امام حسن در نمین اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ابراز داشت: برای مجتمع دین‌دوست خلخال 300 میلیون تومان، ویلکیج نمین 300 میلیون تومان، مجتمع آبرسانی روستایی کوثر 900 میلیون تومان، شهید برزگر سرعین 300 میلیون تومان، دورسون‌خواجه نیر 200 میلیون تومان، شهید بالازاده گرمی 200 میلیون تومان، مجتمع آبرسانی باهنر گرمی 100 میلیون تومان و مجتمع آبرسانی وحدت 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده که به سرعت به این مجموعه‌ها تزریق می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول