اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه

نمایشگاه هنرهای تجسمی در میناب گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مارسمی با حضور نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ناحیه میناب، نمایشگاه هنرهای تجسمی تحت عنوان عاشورائیان فجرآفرین در میناب گشایش یافت.

نمایشگاه هنرهای تجسمی در میناب گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صبح امروز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه، هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامیداشت دهه فجر، معرفی توانمندی هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و بهره‌مندی مردم از آثار آنان عنوان کرد.

اسماعیل جهانگیری افزود: این نمایشگاه تا 25 بهمن در فرهنگسرای شهید بهشتی و پس از آن در دو دبیرستان و هنرستان که دارای رشته گرافیگ هستند هر کدام به مدت سه روز دایر است.

وی اظهار داشت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه با موضوعات جنگ نرم، انتخابات، عاشورا و واقعه کربلا، عمران و آبادانی پس از جنگ و بیداری اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب تعداد این آثار را 112 اثر عنوان کرد و ادامه داد: آثار به نمایش گذاشته متعلق به هشت هنرمند مینابی عضو انجمن هنرهای تجسمی است.

وی با تشریح ابعاد مختلف هنر بیان داشت: هنرمندان مینابی متعهدترین هنرمندان هستند.

نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه میناب و نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گشایش یافت.

انجمن هنرهای تجسمی میناب 20 نفر عضو دارد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول