اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر

نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا آغاز به کار کرد.

نمایشگاه هنرهای تجسمی نکا آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه آثار در قالب هنر می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و هنرمندان ما باید در این رابطه با الگوبرداری از ائمه اطهار (ع) برای افزایش توانمندی‌های خود گام برداشته و جامعه را با هنر دینی آشنا کنند.

رسول هادی‌زاده افزود: فضای نمایشگاهی فضایی برای ارائه آثار مختلف هنری است که باید برای تعالی روح و جان باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا یادآور شد: هنرمندان ما باید اکنون بیش از گذشته با توجه به ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه، نظام اسلامی ما را به تعالی برسانند و آن را جهانی کنند.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اگر در قالب هنر به جامعه ارائه شود ماندگاری بیشتری داشته و می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی نیز در برداشته باشد.

هادی‌زاده خاطرنشان کرد: هنرمندان باید برای ‌افزایش بصیرت در جامعه گام برداشته و با ادغام هنر و ارزش‌های اسلامی و دینی جامعه را به سمت تعالی و جاودانگی هدایت کند.

وی ادامه داد: یک فرد هنرمند می‌تواند با هنر خود، ارزش‌های واقعی جامعه اسلامی را در قالب هنر به نمایش درآورد و با این هنر به مبارزه با هجمه‌های مختلف دشمن برخیزد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در ادامه گفت: این نمایشگاه در قالب ارائه آثار مختلف خوشنویسی، نگارگری، نقاشی، رنگ روغن، نگارگری مس، نقاشی، عکس، خط، نقاشی و آبرنگ به نمایش گذاشته شده است.

هادی‌زاده خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه حدود 100 اثر از هنرمندان مختلف شهرستان در ایام‌الله دهه فجر به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: آثار موجود در این نمایشگاه از آثار هنرمندان برجسته‌ای است که برخی از آنها در نمایشگاه‌های استانی، کشور و جهان به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول