اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی در دشتستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علی بحرینی پنج‌شنبه شب در نشست با خبرنگاران در شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید هر ساله در راستای بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

وی به برگزاری نمایشگاه خاص هنر‌های تجسمی در شهرستان دشتستان اشاره کرد و اذعان داشت:  با دعوت از اساتید و هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری نمایشگاه ویژه‌ای در سالن اجتماعات اداره تبلیغات توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

بحرینی با اشاره به وجود طراحی، نقاشی، خوشنویسی، گرافیک و مجسمه در این نمایشگاه  تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار اساتید و هنرمندان بومی با موضوعات اجتماعی، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود و نمایش آثار در ابعاد و اشکال مختلف آزاد است.

این مسئول افزود: این نمایشگاه در آستانه دهه فجر به منظور بزرگداشت این دهه افتتاح شده و به مدت 10 روز دایر است و در پایان از طرف تبلیغات اسلامی دشتستان از اساتید و هنرمندان برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یک‌هزار جلد کتاب با موضوعات دینی و انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر بین مدارس دشتستان توزیع می‌شود.

بحرینی افزود: در راستای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و مساجد دشتستان نیز یک‌هزار جلد کتاب با موضوعات دینی و پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر بین مدارس و مساجد دشتستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول