اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال البرز

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال در البرز خبر داد.

برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال البرز

پژمان رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با برگزاری دیدار نهایی نخستین دوره لیگ برتر فوتسال استان البرز و معرفی قهرمان این رقابت‌ها نماینده استان البرز برای حضور در فصل جدید لیگ دسته سوم کشور مشخص شد.

وی گفت: پس از اعلام رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و مشخص شدن تیم‌های فینالیست لیگ برتر فوتسال استان البرز به سرعت مقدمات برگزاری این دیدار را بین دو تیم مبل کریمی و چکاد فراهم کردیم و بازی نهایی جمعه شب گذشته به میزبانی سالن نشاط مجموعه انقلاب اسلامی برگزار شد که در پایان با برتری 7 بر یک مبل کریمی به پایان رسید.

رضایی تصریح کرد: به دنبال مشخص شدن تیم برتر استان البرز با حضور در کمیته مسابقات فدراسیون نسبت به اعلام نام تیم استان و فراهم نمودن مقدمات شرکت تیم مبل کریمی در بازی‌های فصل جدید اقدام کردیم تا بیش از این فرصت از دست نرود.

* تعویق دیدار نهایی به ضرر نماینده استان شد

وی در ادامه با بیان این که تأخیر در برگزاری دیدار نهایی بازی‌ها لطمه زیادی به نماینده استان وارد خواهد کرد گفت: متأسفانه این اتفاق سبب شد تیم قهرمان نتواند بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و به نسبت سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از شرایط آمادگی کمتری برخوردار است، با این حال تلاش داریم با همراهی دیگر تیم‌های فوتسال استان این تیم را  تقویت و با شرایط مساعدی راهی بازی‌های فصل جدید کنیم.

شایان ذکر است تیم‌های دسته دومی اپتک و مقاومت و تیم دسته سومی مبل کریمی سه نماینده استان البرز در فصل جدید فوتسال کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول