اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی

فینالیست‌های فوتسال قهرمانی جوانان قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان باشگاه‌های استان قم مشخص شدند.

فینالیست‌های فوتسال قهرمانی جوانان قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فینالیست‌های رقابت‌های فوتسال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در حالی مشخص شدند که این مسابقات امسال برای نخستین بار با شرکت هشت تیم از فوتسالیست‌های جوان و آینده‌دار قم برگزار می‌شود.

در واقع با هدف پشتوانه‌سازی و توسعه فوتسال در قم که یکی از استان‌های فوتسال‌خیز کشور است، نخستین دوره مسابقات فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم برگزار شد تا کار سازندگی در باشگاه‌های فعال این رشته همچنان ادامه داشته باشد.

امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ رده سنی جوانان فوتسال باشگاه‌های استان قم برگزار شد و طی آن در این رقابت‌ها تیم‌های مطرحی ثبت‌نام کردند، تیم‌هایی که در رده سنی بزرگسالان در باشگاه‌های قم از تیم‌های با سابقه محسوب می‌شوند.

نگاهی به اهداف برگزاری مسابقات لیگ فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان نشان می‌دهد که قطعا برگزاری مسابقات لیگ می‌تواند پشتوانه خوبی برای آینده فوتسال قم باشد به همین دلیل امسال نیز تلاش کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم این بود که با برنامه‌ریزی مطلوب بازی‌ها در سطحی بسیار خوب به انجام برسد.

برگزاری مسابقات فوتسال رده سنی جوانان باشگاه‌های قم با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم در حالی صورت گرفت که این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در سالن فوتسال مجموعه فرهنگی ورزشی مریم برگزار شد و تیم‌های فینالیست خود را شناخت.

با تصمیم کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم، در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی که در دو گروه چهار تیمی برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در نهایت دو تیم برتر هر گروه جواز صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی رده سنی جوانان استان قم را به دست آوردند.

در این مسابقات تیم‌های رده سنی جوانان فوتسال المپیک، آرش، شهید رئیس کرمی، المپیاد، بهاران، کالای ورزشی تائو، آهن آلات خلیج فارس و امید برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های جوانان آرش و کالای ورزشی تائو فینالیست شدند.

بعد از اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی و صعودکننده از مرحله گروهی مشخص شدند، تیم‌های آرش و شهید رئیس کرمی از گروه نخست و تیم‌های کالای ورزشی تائو و امید از گروه دوم به مرحله نیمه پایانی راه یافتند که در نهایت دو تیم آرش و کالای ورزشی تائو فینالیست این دوره از مسابقات شدند، ضمن اینکه زمان برگزاری مسابقه فینال متعاقبا از سوی کمیته فوتسال اعلام خواهد شد.

این مسابقات در حالی به دیدار نهایی خود رسیده است که امسال 22 تیم نیز در مسابقات رده سنی بزرگسالان لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال باشگاه‌های قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم صدرا سیستم در لیگ دسته اول و دوستداران اهل بیت در دسته دوم قهرمان شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول