اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه اقشار جامعه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه اقشار جامعه است.

صیانت از انقلاب اسلامی وظیفه همه اقشار جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جمع کارگران و کارمندان مجتمع دخانیات استان مازندران با بیان اینکه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: برای انقلاب هزینه شد و ضرورت دارد از این سرمایه اجتماعی و معنوی  صیانت شود.

وی یادآور شد: نظام اسلامی مورد هجمه همه‌جانبه دشمنان دین قرار دارد و تاکنون مورد تهدید و تحریم‌های استکبار قرار گرفت، ولی با هدایت امام راحل و رهبری انقلاب اسلامی بعد از 33 سال همچنان در مقابل نظام ضد دینی مقاومت کرد.

طبرسی با اشاره به اینکه شهدا با جانفشانی‌های خود در صیانت از انقلاب اسلامی انجام وظیفه کردند، تصریح کرد: حال نوبت ما بازماندگان انقلاب است تا با حفظ ارزش‌های نظام اسلامی این تحفه الهی را به نسل‌های آینده جامعه تحویل دهیم.

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید بر اینکه مجرا و مظهر ماندگاری انقلاب اسلامی یکپارچگی ملت مسلمان است، خاطرنشان کرد: وحدت، ولایت و اطاعت از ولایت موارد مهم بقای انقلاب اسلامی در کشور است که باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی اصل و رویش انقلاب را قوت ایمان و قدرت بدنی مردم کشور دانست و گفت: سربلند شدن در هشت سال دفاع مقدس و نیز پایداری انقلاب اسلامی بعد از 33 سال نشان از مقاومت مردم و قدرت ایمان جامعه اسلامی بوده که با هدایت رهبری عالم به سرانجام رسید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه دو حماسه بزرگ مردمی به زودی در کشور شکل می‌گیرد که نشان از وحدت بین مردم جامعه و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، متذکر شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مقابله با دشمن است که این حضور فعال در عرصه انتخابات موجب می‌شود دشمن نتواند به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده خود جامه عمل بپوشاند.

وی در بخشی از سخنانش به وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های شکل گرفته در تاریخ پرداخت و اذعان داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل به صورت مردمی شکل گرفت که همچنان باقی مانده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول