اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام نطنز:

شهرستان نطنز رتبه برتر دریافت صدقه در اصفهان را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: شهرستان نطنز رتبه برتر دریافت صدقه را از نظر جمعیت در استان اصفهان دارد.

شهرستان نطنز رتبه برتر دریافت صدقه در اصفهان را دارد

به گزارش خبر گزاری فارس از نطنز محمدرضا مومی‌اردستانی در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و سی و سومین سال انقلاب اسلامی که با حضور رؤسای ادارات و جمعی از خانواده‌های تحت پوشش آن اداره که در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر نطنز برگزار شد، اظهار داشت: همان‌طور که در کل کشور طرح توانمندسازی خانوارها و خود اتکا قرار دادن افراد تحت تکفل کمیته امداد در حال برگزاری است، در سطح شهرستان نیز این طرح با جدیت و سرعت در حال اجرا است که طبق آخرین آمار مبلغ 12 میلیارد ریال به این منظور به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: در 10 ماه سال‌جاری نسبت به دوازده ماه سال قبل مبلغ درآمد این اداره حدود 60 درصد افزایش پیدا کرده است و از مبلغ 471 میلیون تومان به 750 میلیون تومان افزایش یافته است و شهرستان نطنز در بخش دریافت صدقه در استان به نسبت جمعیت دارای رتبه برتر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز افزود: در طرح برکت که در سطح شهرستان برگزار شد و شامل برداشت مبلغ چهار رقم آخر حقوق کارمندان ادارات است که به نیت سلامتی امام زمان(عج) می‌باشد و این مبلغ به حساب این اداره واریز و به افراد تحت تکفل پرداخت می‌شود و در این طرح تمامی ادارات شهرستان همکاری خوبی دارند.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام تمامی یتیمان تحت پوشش که تعداد آنها به 70 نفر می‌رسد میانگین مبلغ پرداختی به این افراد حدود 150 هزار تومان است که نسبت به سال 88 این مبلغ حدود شش برابر شده است.

مومی‌اردستانی در پایان سخنان خود گفت: تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش 200 نفر و تعداد 100 دانشجو در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف در حال تحصیل است و یک دانشجوی پزشکی در دانشگاه تهران در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول