اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد

کاهش 10 هزار نفری مددجویان کمیته امداد در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از آذر ماه سال گذشته تاکنون مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان 10 هزار نفر کاهش یافته است.

کاهش 10 هزار نفری مددجویان کمیته امداد در زنجان

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اشتغال و خودکفایی مددجویان در سال جهاد اقتصادی از جمله مسائلی است که از آغاز سال جاری مورد توجه مسئولان امداد زنجان قرار گرفته است.

وی با اشاره به رویکردهای جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد یادآور شد: مسئولان کمیته امداد با ایجاد اشتغال در تلاش به منظور توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد زنجان در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد اضافه کرد: تامین مسکن، اشتغال و ارائه سایر خدماتی امدادی در زمینه توانمندی مددجویان از جمله سرفصل‌هایی است که در زمینه توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: از آذر ماه سال گذشته تا کنون 10 هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان توانمند و خودکفا شده‌اند.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه توانمند سازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش امداد به صورت کارشناسی و بررسی شده صورت می‌گیرد، اضافه کرد: مسئولان امداد زنجان در صورتی که اطمینان کامل پیدا کردند که مددجو توان اداره زندگی خود را به صورت کامل دارد، خودکفایی او را تایید می‌کند.

وی با اشاره به ایجاد طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در زمینه‌های مختلف یادآور شد: مسئولان امداد زنجان از همان آغاز طرح‌های اشتغالزایی بر نحوه کار و عملکرد نظارت دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر جشن خودکفایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: در این جشن 3 هزار خانوار از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امسال جشن خودکفایی برای 3 هزار خانوار از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد زنجان برگزار شده است، ادامه داد: از این تعداد یک هزار خانواده خودکفا شده‌‌اند.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه از مجموع مددجویان زنجانی که جشن خودکفایی برای آنها برگزار شد، نزدیک به یک هزار خانواده توانمند شده‌اند، اضافه کرد: همچنین یک هزار خانوار مددجو نیز مورد پالایش قرار گرفته‌‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: سال آینده جشن خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد به صورت استانی و در خود استان زنجان برگزار شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول