اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توکلی در گفت‌وگو با فارس:

4 بیس‌بالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از دعوت چهار بیس‌بالیست قمی به تیم ملی کشورمان خبر داد.

4 بیس‌بالیست قمی به تیم ملی دعوت شدند

سعید توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: درخشش اعضای تیم بیس‌بال قم در پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور موجب شد تا تعدادی از آنها به تیم ملی بیس‌بال دعوت شوند.

وی ادامه داد: بیس‌بال از جمله رشته‌های ورزشی نوپا در بین سایر رشته‌ها در استان مقدس قم است که به خوبی نیروهای مستعد خود را شناخته و در سال‌های اخیر به یکی از رشته‌های موفق ورزشی قم در لیگ و قهرمانی کشور تبدیل شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: بعد از نتایج خوبی که بیس‌بالیست‌های قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور این رشته ورزشی کسب کردند، چهار بیس‌بالیست قمی توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.

وی با اشاره به بیس‌بالیست‌های قمی دعوت شده به اردوی تیم ملی بیس‌بال کشورمان، اضافه کرد: ابوالفضل امجد، محمد صفدری، مجید محمدی و جمال‌الدین سادات چهار بیس‌بالیستی هستند که در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.

توکلی تصریح کرد: ورزشکاران قمی و سایر ملی‌پوشان بیس‌بال برای حضور در رقابت‌های پاکستان به تیم ملی دعوت شده‌اند و امیدواریم با انجام بازی‌های خوب در تیم ملی نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در ادامه به رقابت‌های امسال لیگ برتر بیس‌بال کشور که تیم قم نیز در آن حضور داشت اشاره کرد و افزود: این مسابقات در مرحله نخست با حضور 12 تیم و در دو منطقه شمال و جنوب کشور برگزار شد که در نهایت با راهیابی تیم‌های البرز و گیلان از منطقه شمال و کرمان و بوشهر از منطقه جنوب، دور نهایی این مسابقات از یازدهم بهمن ماه به میزبانی کرمان برگزار شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: سطح مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور به دلیل آنکه نفرات برتر راهی اردوی تیم ملی می‌شدند، بالا بود و بازیکنان تیم‌های مختلف تلاش زیادی داشتند تا خود را به مربیان تیم ملی اثبات کنند.

وی با اشاره به اردوی تیم ملی بیس‌بال، ابراز داشت: این اردو با شرکت 30 نفر از ورزشکاران دعوت شده در تهران برگزار شده و پس از آن با انتخاب 18 نفر برای حضور در مرحله پایانی ادامه می‌یابد و تیم ملی بیس‌بال کشور سوم فروردین ماه 91 عازم مسابقات قهرمانی بیس‌بال مردان آسیا در کشور پاکستان می‌شود.

توکلی عنوان کرد: رشته‌ بیس‌بال از جمله رشته‌های خوب و پرطرفدار در بین ورزشکاران استان قم است که در زمینه توسعه بیشتر این رشته با توجه به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، اقدامات خوبی انجام شده است و این امید وجود دارد در آینده نیز این رشته روند موفقی در مسابقات کشوری داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول