اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

اراده مردمی در حمایت از نظام روز 22 بهمن متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ملی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: نظام، نظامی ارزشی است و اراده مردم در 22 بهمن متجلی می‌شود.

اراده مردمی در حمایت از نظام روز 22 بهمن متجلی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر آیت‌الله سید صابر جباری صبح امروز در آیین افتتاح بنای توسعه‌ای بیمارستان شهدای بهشهر، اظهار داشت: مدیریت نظام اسلامی در دوران امام، مدیریتی الهی و کارآمد بود و همچنان این روند پس از ایشان ادامه دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مدیریت تحریم اقتصادی، مدیریت داخلی، مدیریت بحران و مدیریت سیاسی مدیریت سنگینی داشته و دارند و با شیوه‌های درستی که می‌دانند عمل می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ناوگان آمریکایی می‌آید در خلیج فارس اما در همین زمان رهبری به بندرعباس سفر می‌کنند، ناوگان آمریکایی می‌خواهد اولتیماتوم بدهد، می‌گوییم؛ ما هستیم و بیمی نداریم.

* واقعیت ایران، واقعیتی هدفمند است

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شرایط فعلی جهان به نفع ایران است، آقایان جنگ روانی نکنند، رهبری گفتند؛ ما از حماس حمایت سیاسی و اخلاقی کردیم، آری، واقعیت ایران یک واقعیت کودکانه نیست بلکه واقعیتی هدفمند است.

وی افزود: آنها که دیوانگی کردند مسئولیت آن را هم باید بپذیرند و محصول آن را باید درو کنند.

جباری با اشاره به بازگشت خوبی‌ها و بدهی‌ها به خود انسان، از افرادی گفت که تسبیح می‌زدند اما در شرایط سخت نظام به میدان نیامدند و به‌دنبال مستحبات خود رفتند از طرفی عده‌ای بودند که در ظاهر بد بودند اما میدان را خالی نکردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن حماسه ملی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: نظام، نظامی ارزشی است، فضای ایران نور است، مردم در 22 بهمن متجلی می‌شوند و اراده‌ای است که همه به میدان می‌روند.

وی در پایان سخنان خود از همه مسئولان خواست تا در راستای رضایت مردم تلاش کنند و کاری نکنند که زیر سئوال بروند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول