اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

امروز ایران کشوری مستقل و مقتدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: ایران قبل از انقلاب یک کشور وابسته بود اما امروز کشوری مستقل و مقتدر است.

امروز ایران کشوری مستقل و مقتدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محسن منصوری در جمع نیروهای انتظامی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار تهران افزود: امروز ما در مسائل امنیتی خودکفا هستیم، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه امنیتی، اطلاعاتی و قضایی ما در نوع خود نه تنها در منطقه که در جهان از قوی‌ترین‌ها هستند و کمترین وابستگی ما به خارج قطع شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ایران قبل از انقلاب ژاندارم منطقه و عامل آمریکا بود امروز یک مجموعه مقتدر و مستقل جایگزین آن شده که بدون وابستگی، قدرتی بیش از قبل دارد، البته تمام پیشرفت‌های ما از جنس امنیتی صرف نبوده بلکه در تمام مسائل علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پیشرفت داشتیم.

منصوری تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در حال حاضر تهدیدهای آمریکا به جنگ علیه ایران بیشتر به ضرر خود آنهاست و اگر این تهدیدها اجرایی شود ده‌ها برابر ضرر آمریکایی‌ها بیشتر است.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: البته جنگ تنها جنگ سخت نیست و امروز بیشتر از جنگ نرم مطرح است.

وی در ادامه عنوان کرد: ما وظیفه داریم برای امنیت ملت از خود ملت کمک بگیریم و با خلوص کمک‌های مردمی را بکار گیریم، خلوص در کار برکت ایجاد می‌کند.

منصوری در ادامه به مسائل امنیتی موجود در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: محور مسئله امنیت رضایت‌مندی مردم است، اگر طرحی اجرا شود که خروجی آن رضایت مردم نباشد نقض غرض است.

رئیس شورای تامین شهرستان ورامین کار ویژه مهم امنیتی شهرستان را انتخابات دانست و افزود: انتخابات فصل حساس و مقطع مهمی است و بار اجرایی آن بیش از همه بر دوش این جمع است، نگاه همه دنیا به انتخابات ایران است و میزان اقتدار جمهوری اسلامی در انتخابات سنجیده می‌شود.

منصوری بیان داشت: به فضل خدا تاکنون در ورامین کمترین تخلفات انجام شده و متاسفانه همین کمترین تخلفات را کسانی انجام دادند که بیشترین آشنایی را با قانون دارند ولی همه بدانند امنیت انتخابات برای ما بسیار مهم است و ما مقتدرانه ایستاده‌ایم.

فرماندار ویژه ورامین عنوان کرد: ما در انتخابات با هیچکس تعارف نداریم، هر کس کاندیدا شود و در معرض انتخاب مردم قرار گیرد باید به قانون احترام بگذارد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول