اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

22 بهمن نمایش انسجام ملت ایران به جهانیان است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استاندار گیلان گفت: در روز 22 بهمن مردم و مسئولان کشور با راهپیمایی با شکوه انسجام و همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

22 بهمن نمایش انسجام ملت ایران به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، خسرو صادقی عصر امروز در جریان افتتاح آبرسانی به روستای پیش‌حصار این شهرستان، ملت ایران را ولایی، متدین و شجاع خواند و اظهار داشت: ملت ایران پیش از انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر استبداد و استکبار شجاعت خود را نشان داد و ایستادگی در گیلان نیز با قیام میرزا کوچک جنگلی به نمود رسید.

وی افزود: کشور ایران آبروی خود را به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و آزادگان، صبوری خانواده‌های شهدا و حضور همیشه در صحنه مردم دارد و نشانگر این است که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و ملت ایران هزینه‌های سنگینی برای این انقلاب داده‌اند و مسئولیت ما در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی سنگین‌تر می‌شود.

این مسئول، مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را فرصتی برای خدمتگزاری دانست و ابراز داشت: مسئولیت و مدیریت در این نظام فرصتی است که باید از این فرصت برای خدمتگزاری به مردم استفاده شود و همین فرصتی که در ایام‌الله دهه فجر شاهد آن هستیم و مردم از نعمت گاز، راه، آب، مدرسه و دانشگاه بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هیچ زمینه‌ای ایران اسلامی پس از انقلاب با ایران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: خدماتی که پس از انقلاب صورت گرفته است، موجب توسعه و پیشرفت ایران در منطقه و جهان شده و  اگر ایران دهه سوم را با دهه دوم و نخست مقایسه کنیم با آغاز به‌کار دولت نهم و دهم کشور در تولید علم، اقتصاد و فرهنگ پیشرفت بسیاری داشته است.

صادقی، دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت دانست و گفت: در دهه چهارم انقلاب رویکرد نظام بر عدالت‌محوری است و یکی از شاخص‌های پیشرفت و عدالت، خدمات‌رسانی بیشتر به روستاها است.

به گفته وی، امسال 14 هزار پروژه با هزینه بالغ بر 900 میلیارد تومان در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد که با تلاش بیشتر مسئولان این رقم باید افزایش یابد.

معاون پشتیبانی و منابع نیروی انسانی استاندار گیلان، با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور بسیار حساس است افزود: دشمنان داخلی و خارجی ایران را هدف تهاجم خود قرار داده‌اند تا از پیشرفت‌های ایران جلوگیری کنند.

وی با تصریح بر اینکه تحریم برای کشور ایران تازگی ندارد، ابراز داشت: با تحریم بنزین، گاز، نفت و بانک مرکزی نمی‌توانند مانع از پیشرفت محققان ایرانی شوند و این تحریم‌ها دشمنان را به جایی نمی‌رساند و ملت ایران با همدلی، همکاری و همراهی امور را پیش می‌برند و جواب محکمی به دشمنان می‌دهند.

صادقی، هوشیاری و تلاش مسئولان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را مهم و دانست و متذکر شد: کشور ایران به اوج پیشرفت‌های خود رسیده و امروزه در بسیاری از زمینه‌های علمی، صنعتی، هوا فضا و هسته‌ای سرآمد دیگر کشورهاست و دشمنان از این پیشرفت ایران نگرانند اما مسئولان با هوشیاری و تلاش مضاعف و مردم نیز با همراهی و هماهنگی خود با مسئولان توطئه‌های دشمنان را سرکوب می‌کنند و در روز 22 بهمن با راهپیمایی با شکوه انسجام و همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی، به حضور پرشور و همه جانبه مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و بیان داشت: مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری دوره‌های قبل حضوری پرشور داشتند و بین استان‌های دیگر در حضور گسترده شاخص شدند و در انتخابات مجلس نهم مردم گیلان حضور گسترده خود در انتخابات را تکرار می‌کنند.

این مسئول، انتخاب فرد اصلح را تکلیف دانست و یادآور شد: مردم با مشارکت همه جانبه و گسترده خود در انتخابات مجلس نهم افرادی را انتخاب کنند که ولایت‌مدار و انقلابی باشند.

وی، با تصریح بر اینکه زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم است، خاطرنشان کرد: مقدمات یک انتخابات سالم تدارک دیده شده و مسئولان وظیفه دارند زمینه این حضور را بیشتر فراهم کنند تا شاهد انتخاباتی قانونمند و سالم باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول