اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین:

اعتبار ایران عاملی برای موفقیت در بین سایر کشورها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارزش و اعتبار ایران، یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی در دنیا و بین سایر کشورها به شمار می‌رود.

اعتبار ایران عاملی برای موفقیت در بین سایر کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مرادزاده در نشست توجیهی و هدایت سیاسی کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: با توجه به اینکه رایج‌ترین ادبیات سیاسی در دنیا رابطه دوستی‌ها و دشمنی‌ها بین قدرت‌ها است اما متأسفانه برخی همواره منکر این دشمنی‌ها هستند.

وی افزود: سه گروه و سه دسته همواره این دشمنی‌ها را انکار کرده و خود را اسیر دست دشمن می‌کنند که عبارتند از کسانی که خود عامل دشمن هستند، کسانی که غافلند و بعد از گذشت موضوع دشمنی‌ها، موضوع را می‌فهمند و کسانی که جاهل هستند و فرق بین دشمنی و دوستی‌ها را نمی‌فهمند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ‌ادامه داد: غرب امروز خود در بحران اقتصادی سختی قرار گرفته لذا در موقعیتی نیست که بتواند تحریم اقتصادی را علیه ایران پیاده کند.

مرادزاده یکی از معیارهای سنجش موقعیت کشورها در بین سایر کشورها را ارزش و اعتبار این کشورها عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر موقعیت، ارزش و اعتبار در رأس همه کشورهای جهان قرار دارد و ما شاهد هستیم که با توجه به مخالفت‌های حداکثری مردم کشورهای جهان از جمله آمریکا با دشمنی‌های دولتمردان کشورشان با جمهوری اسلامی ایران، اعتبار و ارزش این کشورها در منطقه در حال سقوط و نابودی است و دنیا هم برای این کشورها هیچ گونه ارزشی قائل نیست.

وی افزود: کشور ایران یکی از قدرت‌های برتر سیاسی در منطقه است و توانسته در کمتر از شش سال به اهداف خود در سند چشم‌انداز 20 ساله دست یابد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ‌تصریح کرد: امروز به دنبال این هستیم تا سندی 50 تا 100 ساله را در آینده ارائه کنیم و این همه موفقیت‌ها در تمامی زمینه‌های علمی و فرهنگی در حالی انجام می‌شود که تمامی نگاه‌های دشمنان به دنبال ایران اسلامی است.

مرادزاده یادآور شد: دشمنان نظام وقتی نتوانستند موفقیتی را نصیب خود کنند به انجام فشارهای داخلی و تهدیداتی در این زمینه روی آوردند از جمله می‌توان به تهدیدها و فشارهای نظامی، ایجاد جو نارضایتی از مسئولان در بین مردم، توسعه جغرافیایی تهدیدها، نفوذ و ایجاد اختلاف در بین سران سه قوه و ساخت سوژه‌هایی برای تولید تحرکات و جنگ روانی و نیز ایجاد آشوب در کشور اشاره کرد که خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم همه این توطئه‌ها خنثی شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول