اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فصل جدید لیگ برتر هندبال

سرپرست سابق تیم سپاهان سرمربی این تیم می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فصل گذشته تیم هندبال سپاهان به عنوان سرمربی این تیم را در مسابقات لیگ برتر هندبال همراهی می‌کند.

سرپرست سابق تیم سپاهان سرمربی این تیم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا احمدبلال مصری را به خدمت گرفت، اما با این مربی نتوانست در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه خوبی کسب کند تا ادامه فعالیت وی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

از طرف دیگر به دلیل حضور پر تعداد ملی‌پوشان سپاهان در لیگ، این تیم از فدراسیون خواستار به تعویق افتادن مسابقاتش شد تا بلال نیز به طور رسمی از این تیم جدا شده و راهی لیگ قطر شود.

با جدایی این مربی، با تصمیم باشگاه اصفهانی مهدی اخوان که طی سال‌های گذشته سرپرستی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن را برعهده داشته است، به عنوان سرمربی هدایت این تیم را در مسابقات لیگ برعهده گرفت.

سرمربی جدید تیم هندبال سپاهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: فصل جدید مسابقات از هفته آینده مجدداً آغاز می‌شود و تیم سپاهان رقابت‌های خود را آغاز می‌کند.

مهدی اخوان افزود: برای فصل جدید، مجید رحیم‌زاده و مصطفی غلامی در کادر فنی سپاهان ما را همراهی می‌کنند و در این مدت نیز تمرین‌های تیم زیر نظر آنها برگزار می‌شود اما برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا یک مربی خارجی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول