اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار داماش و سپاهان در رشت

صدرنشینی سپاهان و سقوط آزاد داماش

خبرگزاری فارس: پس از شکست تیم فوتبال داماش در رشت، سپاهان صدرنشین لیگ برتر شد و داماش گیلان نیز همچنان روند نزولی خود در جدول رقابت‌های لیگ برتر را ادامه داد.

صدرنشینی سپاهان و سقوط آزاد داماش
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سپاهان اصفهان عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.

این دیدار با تک گل عماد رضا بازیکن سپاهان اصفهان در دقیقه 88 به نفع این تیم به پایان رسید و به دلیل محرومیت داماش این دیدار بدون تماشاگر برگزار شد.

در حالی که اطراف زمین چمن مصنوعی ورزشگاه پر از برف بود، مسئول تدارکات سپاهان نیز به جمع برف‌روب‌ها پیوست تا مناطقی را برای پرتاب اوت بلند بازیکنان سپاهان آماده کند.

توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه نیز روز پر افت و خیزی داشتند و قبل از بازی و بین دو نیمه به تمرین پنالتی و شوت پشت هجده قدم پرداختند.

بازیکنان داماش گیلان در غیاب تماشاگران رشتی قرمز پوشیده بودند و بازیکنان سپاهان اصفهان لباس‌های زرد و مشکی همیشگی را بر تن داشتند.

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق گیلانی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز تماشاگر این دیدار حساس بود.

بنری با زیرنویس «هیئت فوتبال کمیته فوتبال استان گیلان» نیز به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن در مراسم آغاز این دیدار نصب شده بود که پس از اعلام خبرنگاران این زیرنویس با برگه سفیدی اصلاح شد.

عباس آقایی و باتیستا از داماش گیلان و هاشم بیک‌زاده و ابوالحسن جعفری از سپاهان اصفهان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیئت فوتبال گیلان در جایگاه ویژه نظاره‌گر این دیدار حساس بود. 

تعداد 17 عکاس، خبرنگار و تصویربردار ورزشی مسئولیت رسانه‌ای پوشش این دیدار را به عهده داشتند و خبری از خبرنگاران اصفهانی نبود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول