اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

تعریف از عوامل انحرافی دردی دوا نمی‌کند / به جای تعریف مشکلات حل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند و نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مسئولان باید در این برهه حساس از نظام به جای تعریف کردن از عوامل انحرافی و سرکرده آن هوشیارانه عمل کنند تا مشکلات موجود حل شود، چرا که تعریف کردن از منحرفان دردی را دوا نمی‌کند.

تعریف از عوامل انحرافی دردی دوا نمی‌کند / به جای تعریف مشکلات حل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بیرجند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی خود سال 90 را سال جهاد اقتصادی نامیدند تا مسئولان با یک حرکت جهادگونه اقتصاد ایران را به پیش ببرند.
وی افزود: دشمن کار می‌کند تا معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهد و در صحنه‌های انقلاب و انتخابات حضور کم‌رنگ داشته باشند.
امام جمعه بیرجند تصریح کرد: مسئولان نیز باید در این برهه حساس از نظام به جای تعریف کردن از مشایی و عوامل انحرافی هوشیارانه عمل کنند تا مشکلات موجود حل شود، چرا که تعریف کردن از منحرفان دردی را دوا نمی‌کند.
رضایی بیرجندی ادامه داد: مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند و بدانند که ملت غیور ایران از تحریم هیچ هراسی ندارد چرا که ترس ما از نفاق داخلی است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور و نوسانات بازار سکه و ارز در چند وقت اخیر گفت: دست دشمن در پشت صحنه این مشکلات است تا مردم را از نظام ناامید کند.
 
* راه‌اندازی 120 سایت فارسی ‌زبان برای تخریب شخصیت‌ها
رضایی بیرجندی به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن از کار نمی‌نشیند و در حال حاضر با راه‌اندازی 120 شبکه فارسی‌ زبان، قصد تخریب افراد و جلوگیری از حضور حداکثری مردم در این انتخابات را دارد.
امام جمعه بیرجند سست کردن اراده مسئولان و ناامید کردن مردم را دو هدف اصلی دشمنان نظام عنوان کرد و گفت: باید مردم و مسئولان جلوی این هدف دشمن ایستادگی کنند تا نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.
رضایی بیرجندی رواج شایعه و تهمت را حربه دشمنان دانست و افزود: دشمنان به شایعات دامن می‌زنند تا مردم را ناامید کنند و در حال القای این مطلب هستند که در انتخابات مردم هیچ نقشی ندارند و آرا از پیش تعیین شده است.
 
* کاندیداهای بیرجند افرادی سالم و مورد تایید هستند
وی از مردم خواست که با بصیرت و آگاهی در انتخابات شرکت کنند و در این ارتباط گفت: کلیه کاندیداهایی که از بیرجند اعلام آمادگی کردند افرادی مورد تایید و سالم هستند و مردم باید با بصیرت و نگاه به سوابق افراد در راستای انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.
امام جمعه بیرجند افزود: شایعاتی در مورد برخی از افراد وجود دارد که این تنها نقشه دشمن است تا به اختلافات داخلی دامن زند و بر ضد نظام کار کند.
رضایی بیرجندی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: صلابت، ایمان و اعتقاد و باور مردم از جمله ویژگی‌های اصلی امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب است که باید این ویژگی‌ها را گسترش دهیم.
انتهای پیام/غ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول