اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

1680 پروژه عمرانی در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تعداد پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال را 486 پروژه عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تعداد پروژه‌های افتتاح شده استان در سال جاری به یک هزار و 680 پروژه با اعتبار 25 هزار و 765 میلیارد ریال می‌رسد.

1680 پروژه عمرانی در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از دهه‌فجر سال 84 تا دهه‌فجر امسال، 13 هزار و 316 پروژه عمرانی با اعتبار 70 هزار و 866 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی، با بیان این که سرعت و حجم اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان دولت نهم و دهم نسبت به گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است، افزود: شاخص‌های توسعه در مدت 6 سال فعالیت دولت‌های نهم و دهم در مقایسه با مدت مشابه در گذشته به طور جهشی رشد کرده و برخی از طرح‌های بزرگ مانند مسکن مهر و مقاوم‌سازی روستایی مختص این دو دولت است.

وی تعداد پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال را 486 پروژه عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تعداد پروژه‌های افتتاح شده استان در سال جاری به یک هزار و 680 پروژه با اعتبار 25 هزار و 765 میلیارد ریال می‌رسد.

اشرف‌نیا خاطرنشان کرد: اعتبار طرح‌های هادی روستایی یک هزار و 163 درصد و اجرای آن 322 درصد در دولت نهم و دهم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی از احداث و بهسازی 840 کیلومتر راه روستایی در دولت نهم و دهم بیشتر از مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در زمان فعالیت این دو دولت، در بخش گازرسانی به روستاها 108 درصد، اورژانس جاده‌ای 280 درصد و آب شرب بهداشتی 177 درصد شاخص‌ها افزایش یافته است.

وی همچنین از افزایش 38 درصدی احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی، 548 درصدی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی، 362 درصدی جواز تاسیس طرح‌های صنعتی و 713 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی در استان در 6 سال گذشته خبر داد. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول