اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

بسیج حس خودباوری را شکوفا کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج حس خودباوری را در جوانان شکوفا کرد.

بسیج حس خودباوری را شکوفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در نشست روشنگری بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: بسیج حس خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایران اسلامی را در تمام زمینه‌ها شکوفا کرده و موجبات سربلندی و سرافرازی امت اسلامی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن اعتماد به نفس و خودباوری از نتایج ارزشمند بسیج است، افزود: امروز عزم و اراده ملی جوانان برای فتح قله‌های رفیع علمی و تکنولوژی متاثر از خون‌های پاک شهدا بوده و پیشرفت‌های عظیمی را به ارمغان آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج جزو لاینفک و مدال افتخار تاریخ انقلاب اسلامی بوده و تفکر بسیجی در تمام لحظات ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس باید در بین جوانان و نوجوانان تبیین شوند، افزود: دهه مبارک فجر بهترین زمان برای آشنایی نسل جوان امروز بوده و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس باید این فرصت را غنیمت بشمارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج در دفاع مقدس امتحان بزرگی را با حضور جوانان مومن و انقلابی پس داد و با عزت و سرافرازی امروز هم در ادامه راه شهدا حاضر است جان و مال خود را فدا کند.

فیضی‌زاده، ولایت‌پذیری را از شاخصه‌های مهم بسیجیان یاد کرد و افزود: اطاعت و تبعیت از ولایت فقیه با بصیرت دینی موجب پیروزی‌های بزرگ در تمام عرصه‌ها بوده و جوانان امروز نیز در این مهم پیشگام هستند.

وی گفت: عظمت و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق ارزش‌های معنوی دفاع مقدس در سایه وحدت و همدلی حول محور ولایت و رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه بر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: دشمنان با جنگ روانی درصدد شرکت کمرنگ مردم در انتخابات هستند که با بصیرت و آگاهی مردم هیمنه دشمنان درایت توطئه نیز درهم خواهد شکست.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول