اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مهر تأییدی بر نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن مهر تأییدی بر نظام است

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هیچ‌گاه در نظام جمهوری اسلامی فروکش نمی‌کند زیرا با گذشت زمان توطئه‌های دشمنان نیز بر علیه منافع نظام بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است که بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب اداره می‌شود گفت: تنها اتکای این نظام به قدرت و نصرت الهی و مردم است و از همین رو حضور این مردم در صحنه راهپیمایی و بعد از آن در انتخابات می‌تواند مهر تأییدی برای نظام باشد.

امام جمعه هندیجان افزود: حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات محقق کننده تمام منافع نظام و برطرف کننده تمام ضررهای احتمالی از سوی دشمنان خواهد بود و با توجه به تحریم‌های اخیر بر علیه ایران این حضور می‌توان این پیام را به گوش دشمنان برساند که به هیچ وجه نگران تحریم‌ها نیستند و خود این تحریم‌ها را پس می‌زنند.

بهبهانی‌پور با بیان اینکه دشمن در این سال‌ها همواره به دنبال خدشه‌دار کردن وجهه جمهوری اسلامی بوده خاطرنشان کرد: حضور مردم در نشان دادن عظمت نظام بسیار مؤثر است و دولتمردان برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات باید هر کاری که می‌توانند انجام دهند.

وی با تأکید بر توجه به توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب از سوی همه مسئولان تصریح کرد: مردم باید برای حضور در همه صحنه‌ها دلگرم و مطمئن باشند و از آنجا که امسال سال جهاد اقتصادی است، مسئولان باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند زیرا تمام این عوامل تأثیر مثبتی بر حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن و هم‌چنین انتخابات می‌گذارد.

امام جمعه هندیجان با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور حماسه‌های عظیم و احساسات جوشان ملت شریف ایران است افزود: این دهه مبارک یادآور تلاش‌های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی و به پاداشتن ارزش‌ها و خوبی‌هاست.

بهبهانی‌پور در پایان با بیان اینکه باید خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شکرگزار باشیم گفت: کشوری که در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فن‌آوری رنج می‌بُرد و برای تهیه ضروری‌ترین کالاهای مورد نیاز خود وابسته به بیگانگان بود، امروز با استقلال همه جانبه پله‌های ترقی را یک به یک پیموده و با اعتماد به نفس ملی، عزت و افتخارات خود را به رخ دشمنان می‌کشد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول