اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیرهای راهپیمایی در استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن استان زنجان از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی در استان زنجان اعلام شد

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با حضور اقشار مختلف در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان راهپیمایی 22  بهمن از ساعت 9.30 صبح آغاز می‌شود، افزود: این راهپیمایی در زنجان از چهار راه امیرکبیر آغاز و تا ابتدای بلوار آزادی ادامه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین ابراهیمی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22  بهمن در شهرستان ابهر از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود، افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رحیمی، امام جمعه این شهر است.

حسینی با اشاره به اینکه راهپیمایی مردم شهر ابهر در دو مسیر آغاز می‌شود، یادآور شد: مسیر شماره یک این راهپیمایی مسجد جامع، طالقانی، تا مقابل شهرداری و مسیر دوم آن نیز مسجد صاحب‌الزمان، بلوار شهید بهشتی تا مقابل شهرداری است.

وی از سخنرانی حجت‌الاسلام ربیعی، امام جمعه سلطانیه در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و افزود: مردم در این شهر از مسجد فاطمه‌الزهرا تا گلزار شهدا راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان سخنران راهپیمایی شهر هیدج را حجت‌الاسلام نوری، امام جمعه این شهر اعلام کرد و افزود: مردم این شهر از میدان شهرداری تا مسجد سادات راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی شهر صائین‌قلعه حجت‌الاسلام طالبی، امام جمعه صائین قلعه است، افزود: راهپیمایی این شهراز مسجد صاحب‌الزمان تا میدان 22 بهمن برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) در شهرستان خرم‌دره، خاطرنشان کرد: مردم در این شهر میدان قائم تا ورزشگاه شهید خرمی راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهرستان خدابنده رفیعی، فرماندار شهرستان خدابنده است، افزود: مردم این شهرستان از میدان شهدا تا میدان معلم راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌نیا، امام جمعه سجاس در راهپیمایی شهر سجاس خبر داد و افزود: مسیر راهپیمایی این شهر از میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا است.

وی با بیان اینکه سخنران شهر سجاس در این روز خمسه، بخشدار افشار است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی در این شهر از میدان تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

حسینی سخنران شهر سهرورد را یکی از روحانیون مستقر در این شهر و مسیر راهیپمایی را از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا عنوان کرد و افزود: در شهر زرین‌رود نیز سرهنگ رجبی، فرمانده سپاه خدابنده سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سخنران شهر آب‌بر حجت الاسلام صادقی‌پور، امام جمعه آب‌بر و مسیر راهپیمایی از میدان امام علی (ع) روبروی فرمانداری تا خیابان معلم است، تصریح کرد: این مراسم در شهرستان ماهنشان نیز با سخنران محمدپور، فرماندار ماهنشان از مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) تا سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان سخنران راهپیمایی شهر دندی را صبحی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان اعلام کرد و افزود: مردم این شهر از مقابل ساختمان سپاه پاسداران تا مزار شهدا راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سخنران شهر پری محمدی، بخشدار مرکزی شهرستان ماهنشان است‌، یادآور شد: مردم این شهر از مقابل مدرسه امام صادق(ع) تا مدرسه فاطمیه راهپیمایی می‌کنند.

حسینی سخنران انگوران را خلیفه‌ای و مسیر راهپیمایی را از مخابرات تا سالن ورزشی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در روستای قلعه‌جوق نیز برزگر، رئیس شورای اسلامی شهر دندی سخنرانی کرده و مردم از حسینیه تا مزار شهدا راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخنران زرین‌آباد فرماندار ایجرود است، افزود: مردم در این روز از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا مسجد جامع راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول