اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مات می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مثل همیشه دشمن را مات خواهد کرد.

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مات می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در نشست جوانان و رای اولی‌های شهرستان اهر اظهار داشت: اقتدار ایران در عرصه‌های جهانی مرهون خون شهدا و پشتیبانی مردم است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: آمریکا و همپیمانانش برای جلوگیری از پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی جبهه‌ای به گستردگی تمام کشورهای دنیا ایجاد کردند اما به برکت خون شهدا و بصیرت ملت ایران نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرماندار اهر با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به چپاول و غارتگری‌های دولت آمریکا در ایران خاتمه داد، افزود: دشمنان ایران که از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خورده بودند با راه‌اندازی ترور شخصیت‌ها، جنگ‌های داخلی، تحریم اقتصادی و جنگ هشت‌ساله تحمیلی، می‌کوشند از پیشرفت انقلاب جلوگیری کنند.

این مقام مسئول، الگوبرداری ملت‌های مسلمان و ملل آزاده دنیا از انقلاب اسلامی ایران را از برکات خون شهدا دانست و یادآور شد: در یک سال گذشته با بیداری اسلامی در بخشی از کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا مواجه بودیم که جبهه استکبار درصدد بود خواسته‌های آنها را به مسائل اقتصادی تغییر دهند.

وی با اشاره به دیدار جوانان 73 کشور جهان در همایش بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: به تاکید معظم‌له چند هدف مشترک در مجموعه بیداری‌های اسلامی دیده می‌شود که نخستین وجه مشترک اسلام‌خواهی، دیگری مخالفت با آمریکای جهانخوار و سومین آن مخالفت با غده سرطانی رژیم صهیونیستی است.

فرماندار اهر، صدور انقلاب به کشورهای دیگر را از برکات پر ارزش نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز حتی در برخی کشورهای آمریکایی و اروپایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود.

وی در ادامه به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علمی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: ساخت ماهواره، تجهیزات نظامی، دفاعی و داروهای جدید توسط دانشمندان جوان کشورمان با وجود تحریم‌ها، دشمنان را به حیرت واداشته است.

صدیقی در قسمتی دیگر از سخنان خود به دو آزمون پیش روی ملت ایران در بهمن و اسفند ماه اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و بیعت با رهبری است و این حضور مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی است که با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی انقلاب اسلامی را بیمه خواهند کرد.

وی همچنین به حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند ماه به خصوص جوانان و رأی اولی‌ها گفت: ملت ایران مثل همیشه با حضور حداکثری و مثال‌زدنی خود استکبار جهانی را مات و مبهوت خواهند کرد.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در یک نشست صمیمی سؤالات خود را پیرامون انقلاب اسلامی، تهدیدها، فرصت‌ها و انتخابات مجلس نهم مطرح کردند و فرماندار اهر به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول