اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان دانشگاه مازندران

دانشجویان مازندران با افتخار در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای بر لزوم حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کردند و گفتند: با افتخار در کنار سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.

دانشجویان مازندران با افتخار در راهپیمایی 22 بهمن حاضر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در ایام باشکوه دهه فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب باشکوه ملت ایران در 22 بهمن، دانشگاهیان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه‌ای بر لزوم حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 22 بهمن ماه یادآور سلحشوری‌ها و از جان گذشتگی‌های ملت ایران اسلامی است که با فریاد رسای خود طنین " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را به گوش همه جهانیان رساندند و امروز ملت ما تحت امر مقام معظم رهبری قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاریخ، نقطه عطفی غیرقابل انکار در تاریخ اسلام پس از غیبت کبرای امام عصر (عج) است، تاکید شده که این انقلاب اسلامی ایران بود که روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمام عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید و امروز با گذشت سه دهه، همگان موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند.

در این بیانیه با اشاره به قدرت نرم انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نوین جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های سخت افزاری و تکنولوژی نظامی و فضایی و... آمده است: این پیشرفت‌ها باعث شده که خیال انهدام و یا تضعیف بنیان‌های اقتصادی و مراکز حیاتی و راهبردی کشور برای دشمنان باطل شود.

در بخش دیگری از این بیانیه نیز آمده است: اکنون دنیا شاهد است که ملت‌های کشورهای مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، به پاخاسته و تصمیم قاطع گرفته‌اند که خود را از چنگال مستکبران و وابستگی رها ساخته و ندای آزادی و آزادگی سر دهند، پیش‌بینی‌های امام راحل درباره رسوایی و انزوای آمریکا و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تاثیر بیداری اسلامی بر کشورهای غربی و ایجاد جنبش‌های مردمی نشان‌دهنده ضرورت توجه و تبعیت ملت‌های مسلمان جهان از ولایت فقیه است.

در قسمت پایانی این بیانیه نیز آمده است: در آستانه سی ‌و ‌چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دانشگاهیان دانشگاه مازندران بار دیگر بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرده و با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب، اعلام می‌دارند در راه اعتلای میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و با افتخار در کنار سایر اقشار مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول