اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بازرسی انتخابات هشدار داد

رصد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی توسط بازرسان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بازرسی انتخابات گفت: رصد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از وظایف مهم و اصلی بازرسان است.

رصد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی توسط بازرسان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد‌جواد دور‌اندیش بعد از ظهر امروز در همایش منطقه‌ای بازرسان ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر در روند اجرا با مشکلی رو به رو شده و اخلالی مشاهده شد، باید بدون آنکه تنشی ایجاد شود، به‌موقع گزارش شود.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات کشور با بیان اینکه کار بازرسان نظارت است و آنها هیچ دخل و تصرفی در اجرا ندارند گفت: بازرسان به ویژه بازرسان ویژه نباید هیچ دخالتی در روند اجرایی انتخابات داشته باشند.

دور‌اندیش تصریح کرد: بازرسان ویژه باید در تمام دوره انتخابات با دقت تمام رویدادها و اتفاقات را رصد کرده و گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازرس باید به تمام قوانین انتخابات، قوانین مجلس و بازرسی، اشراف کامل داشته باشد.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات تصریح کرد: در این دوره با توجه به حساسیت‌ها باید عملکردها به ‌شکلی باشد که مردم با حضور خود این‌ بار نیز جواب محکمی به دشمنان بدهند.

وی در ادامه دقت در مشاهدات، توجه به واقعیت‌ها، پرهیز از برداشت‌های سلیقه‌ای و قضاوت زودهنگام، تجزیه و تحلیل تمام رویدادها از اکنون تا پایان دوره انتخابات را از وظایف اصلی بازرسان دانست و گفت: رصد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، ارتباط مستمر با اعضا و هیئت مرکزی بازرسی و پرهیز از دخالت در امور اجرایی، از دیگر وظایف مهم بازرسان است.

دوراندیش بازرسان را مسئول حسن جریان انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

به گزارش فارس، همایش منطقه‌ای بازرسان ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در استانداری فارس و با حضور بازرسان ویژه استان‌های مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول