اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن کرمان:

2500 خانوار کوهبنانی خانه‌های خشت و گلی دارند

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمان گفت: با توجه به سرشماری اخیر هنوز 2 هزار و 500 خانواده در کوهبنان دارای خانه‌های خشت و گلی یا بدون مسکن هستند.

2500 خانوار کوهبنانی خانه‌های خشت و گلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان کوهبنان گفت‌: از ابتدای سال 84 تا‌کنون در شهرستان کوهبنان 2 هزار و 381 واحد مسکونی شهری و روستایی با اعتبارات موجود بازسازی‌، بهسازی و نوسازی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به سرشماری اخیر هنوز 2 هزار و 500 خانواده در کوهبنان دارای خانه‌های خشت و گلی یا بدون مسکن هستند.

جعفری عنوان کرد: با توجه به زلزله‌خیز بودن منطقه و گسل مشهور کوهبنان تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که تمام‌ واحد‌ها‌ی قدیمی را نوسازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا هیچ‌گونه محدودیتی از نظر اعتبارات و تسهیلات مسکن نداریم و تنها در این راستا نیازمند مساعدت مسئولان شهرستان‌، دهیارها و شوراهای ‌شهر و روستا هستیم تا با ترغیب‌، مردم را به سمت نوسازی 100 درصد مسکن شهرستان پیش ببرند.

رمضان ایزدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کوهبنان نیز حضور گسترده در مراسم یوم‌الله 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر بیان کرد.

ایزدی افزود: مسئولان ادارات باید در نخستین فرصت لیست خودروهای موجود در ادارات خود را برای برگزاری انتخابات به فرمانداری ارسال کنند و با توجه به آغاز فعالیت روزنامه محلی در شهرستان عملکرد و فعالیت‌های خود را برای درج در این دو هفته‌نامه ارسال کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول