اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

928 واحد مسکن مددجوی بهزیستی کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار کرمان، 928 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی کرمان افتتاح شد.

928 واحد مسکن مددجوی بهزیستی کرمان افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، استاندار کرمان امروز با سفر به شهرستان شهربابک، 928 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در سراسر استان کرمان را به صورت همزمان افتتاح کرد.

رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان در مراسم بهره‌برداری از این تعداد منازل مددجویی اظهار داشت: مجموع زیر‌بنای این واحدها 55 هزار و 716 متر ‌مربع است که 541 واحد به صورت آپارتمانی و 371 واحد به صورت ویلایی آماده شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: مبلغ 175 میلیارد و 610 میلیون ریال برای آماده‌سازی این  واحدها هزینه شده است.

عباسی افزود‌: این اعتبار از محل منابع سازمانی، تسهیلات مسکن مهر‌، طرح نهضت تأمین مسکن مددجویان‌، خیران و مشارکت خود مددجو تأمین شده است.

وی در مورد مددجویان بهره‌بردار از این منازل مسکونی گفت: تعداد 557 واحد به معلولان و 371 واحد به مددجویان اجتماعی زیر پوشش واگذار شده است.

به گزارش فارس، کلید پنج واحد از این 928 واحد به صورت نمادین توسط استاندار کرمان تحویل مددجویان شهربابک و از سوی ایشان هدایایی نیز به این افراد اهدا شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول