اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

15 استان کشور در نوبت افتتاح مسکن مهر هستند

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 15 استان کشور در نوبت افتتاح چند هزار واحدی مسکن مهر هستند و 166 هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در دست ساخت است.

15 استان کشور در نوبت افتتاح مسکن مهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی نیکزاد ظهر امروز در آیین افتتاح طرح آگلوماشین شماره چهار ذوب‌آهن اظهار داشت: مسکن مهر اقدامی انقلابی، اسلامی و انسانی بود که با دستور رئیس‌جمهور و دولت عدالت محور شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه اثرات این طرح در کاهش تورم و رشد اقتصادی آشکار است، افزود: اثر معنوی این طرح تحکیم بنیان خانواده مسکن دار شدن جوانان است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در دولت دهم پرشتاب‌تر از دولت نهم پیش می‌رود، تصریح کرد: دو میلیون و 700 هزار مسکن مهر در کشور در حال ساخت است.

وی افزود: سال آینده سال سیاست خود مالک و حمایت از بافت فرسوده در بخش مسکن است.در جمع از سال 89 تا 91 ، 3.5 میلیون واحد مسکونی افتتاح، اجرا و واگذار می‌شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه در ابتدای سال 89، 18.5 میلیون واحد مسکونی در کشور وجود داشت، گفت: در طول سه سال، سه ونیم واحد مسکونی به طور کامل و با تاسیسات و زیربناهای روز دنیا ساخته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زمانی توسعه صنعت مفهوم پیدا می‌کند که صنعت ساختمان را زنده نگه داریم، تصریح کرد: بخش مسکن تاکنون  در استان اصفهان 240 هزار شغل ایجاد کرده است.

وی با اشاره به افتتاح بیش از 20 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در عمده شهرهای استان اصفهان تاکید کرد: امروز یک هزار و 47 واحد مسکونی در شهر کاشان با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد تومان و اشتغال 4000 نفر افتتاح شد.

به گزارش فارس، سه‌گانه زیست محیطی بخش آگلومراسیون از جمله پروژه‌های زیست محیطی ذوب آهن است که از سال 87 آغاز شده و تاریخ پایان طرح انتهای سال 90 است و هدف از این طرح حذف غبار از مناطقی در بخش آگلومراسیون است که  سیستم‌های تصفیه آن به دلایلی چون قدیمی بودن و یا توسعه برخی واحدها مناسب نبوده و یا به طور سیستمی وجود نداشته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول