اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک امام جمعه، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان

انقلاب اسلامی منشأ تحولات بزرگ در جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد در پیامی مشترک، انقلاب اسلامی را منشأ تحولات بزرگ در جهان دانستند و از آحاد مردم یزد برای شرکت در راهپمیایی 22 بهمن دعوت کردند.

انقلاب اسلامی منشأ تحولات بزرگ در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده مردم یزد در خبرگان رهبری و محمدرضا فلاح‌زاده در این پیام اعلام کرده‌اند: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را که با نصرت خداوند متعال و با عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم تحقق یافت، باید نقطه عطفی در به ثمر رسیدن مبارزات تاریخی ملت شجاع و قهرمان با هدف آزاداندیشی و استکبارستیزی به شمار آورد.

در این پیام همچنین آمده است: این رویداد عظیم و مبارک که با هدایت و رهبری مرجع عظیم‌الشان، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت نه تنها کشور ایران را متحول کرد بلکه منشأ تحولی بزرگ و فراگیر در میان سایر ملت‌ها شد و بارقه امید را در دل همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان به وجود آورد که هم‌اکنون نمونه آن را در خیزش‌های اسلامی منطقه و سقوط طاغوت‌های وابسته به غرب می‌توان مشاهده کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون تردید دهه مبارک فجر و یوم‌الله بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار و اتحاد و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت مسلمان ایران است که هم‌نوا با هم شعار پر محتوای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سراسر این مرز و بوم طنین‌انداز کردند و با تکیه بر صبر و استقامت، جهاد و شهادت، موفق شدند سرنوشت خود را بر پایه سعادت، اخلاق و انسانیت استوار کنند.

در این پیام همچنین آمده است: حضرت امام راحل درباره این روز بزرگ فرمودند: "در 22بهمن، دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد و نصرت اعجاز آمیز اسلام بر کفر تحقق یافت".

در بخش دیگری از این پیام آمده است: رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در بیانات ارزشمندشان، 22 بهمن و راهپیمایی این روز مهم را مظهر اقتدار ملی دانسته و می‌فرمایند: "22 بهمن عید حقیقی برای ملت ماست".

در این پیام ضمن بزرگداشت سی و سومین سالگرد انقلاب و دهه مبارک فجر از عموم مردم شهیدپرور دارالعباده یزد دعوت شده تا بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران با حضور چشمگیر و گسترده و صفوف منسجم و به هم فشرده در راهپیمایی روز شنبه 22 بهمن، توطئه دشمنان را خنثی کرده و با آرمان‌های بلند نظام اسلامی و شهدای والامقام تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول