اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناکامی در جدال برای صعود

صبای نوین به استقلال ساری باخت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در جدال مدعیان صعود از مرحله گروهی لیگ آزادگان مقابل تیم استقلال ساری تن به شکست داد.

صبای نوین به استقلال ساری باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با نتیجه‌ای که در هفته هجدهم لیگ آزادگان برای صبای نوین قم همراه بود، کار صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ آزادگان به هفته‌های پایانی دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد.

در حالی که دیدارهای مرحله گروهی لیگ آزادگان در هفته‌های پایانی خود قرار دارد تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس برابر یکی از مدعیان رقابت‌های لیگ آزادگان در مصاف استقلال ساری به شکستی خفیف تن داد تا کارش برای صعود سخت‌تر از گذشته شود.

دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان هفته هفتم خود را پشت سر گذاشت و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای نوین قم در مصاف با صدرنشین گروه دوم با یک گل شکست خورد.

شکست تیم فوتبال صبای نوین قم در هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان در دیداری بسیار حساس برابر  تیم فوتبال استقلال ساری نتیجه غیر منتظره‌ای بود و موجب شد تا نماینده ساری صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله بعد قطعی کند.

این در حالی است که اگر این بازی با برتری صبای نوین به پایان می‌رسید، موفقیت در کسب سه امتیاز، یک گام دیگر تیم عباس رحمانی را به صعود از گروه دوم نزدیک‌تر می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد تا همه نگاه‌ها به جدال هفته آینده تیم‌های دوم و سوم جدول یعنی صبای نوین قم و شهرداری لنگرود که در قم برگزار خواهد شد، معطوف شود.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و استقلال ساری در اوج حساسیت، مهم‌ترین بازی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان در هفته هجدهم بود که با گل دقیقه 75 میزبان، با نتیجه یک بر صفر به سود صدرنشین این گروه به پایان رسید.

صبای نوین قم در حالی بعد از سه هفته در لیگ آزادگان تن به شکست داد که در هفته‌های پانزدهم تا هفدهم در خانه و همچنین در میهمانی رقبا، موفق به کسب سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های فوتبال شاهین تهران، آرمین قزوین و سفیدرود آستانه شده بود.

بدین ترتیب در جدول رده بندی این گروه تیم فوتبال استقلال ساری جمع امتیازات خود را به عدد 44 رساند و با فرار از دیگر مدعیان به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم شد در حالی که جدال برای معرفی دومین تیم صعود کننده همچنان ادامه دارد.

تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری لنگرود با قرار گرفتن در رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی در حال حاضر جدی ترین مدعیان صعود به عنوان تیم دوم به شمار می‌روند که دیدار هفته آینده آنها در قم بسیاری از گره‌ها را باز خواهد کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول