اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت ساری:

پیشنهاد بازی در راه‌آهن و صبای قم را دارم

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت ساری گفت: در حال حاضر از دو تیم لیگ برتر فوتبال راه آهن و صبای قم پیشنهاد دارم که با اتمام محرومیت خود دوباره بتوانم به زندگی ورزشی خود ادامه دهم.

پیشنهاد بازی در راه‌آهن و صبای قم را دارم

میلاد جهانی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت ساری که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به استفاده مواد نیروزا یک سال از فعالیت ورزشی محروم شد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در حال حاضر برای آمادگی بدنی خود در کنار بازیکنان تیم استقلال ساری به همراه شبیر لطفی مربی این تیم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم.

وی گفت: پس از اینکه به ناخواسته از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مسابقات رسمی به مدت یک سال محروم شدم در حال حاضر مشغول تمرین آمادگی بیشتر خود هستم تا پس از اتمام دوران محرومیت خود آمادگی کافی برای مسابقات داشته باشم.

جهانی ادامه داد: در این مدت و بازگشت دوباره فوتبال خود را مدیون زحمات غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان هستم که همچون یک پدر پیگیر مشکلاتم بود تا بتوانم ثابت کنم که در دوپینگ مقصر نبودم.

بازیکن فصل گذشته صنعت ساری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر حدود شش ماه از محرومیتم سپری شده و نیمی از محرومیت باقی است.

وی در پایان اذعان داشت: روند رو به رشد و پیشرفت خوبی در فوتبال کشور داشتم که با یک اشتباه کوچک بی‌جهت خودم را یک سال از فوتبال دور کردم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول