اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبا به دنبال تکرار پیروزی بازی رفت است

مصاف صبای قم و ارژن فارس در ایستگاه بیست و دوم

خبرگزاری فارس: تیم‌های صبای قم و ارژن فارس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصاف صبای قم و ارژن فارس در ایستگاه بیست و دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته‌های پایانی خود، وارد هفته بیست و دوم می‌شود و طی آن 14 تیم حاضر در لیگ برتر جدال خود در پایین و بالای جدول را برای قهرمانی و فرار از سقوط ادامه می‌دهند.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های صنایع گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک ادامه دارد، در انتهای جدول رده‌بندی نیز سه تیم راه ساری، دبیری تبریز و میثاق تهران برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند، اما ناگزیر دو تیم از بین این جمع باید راهی لیگ دسته اول فوتسال کشور شوند و برخلاف دو فصل گذشته که نماینده قم یکی از تیم‌های فانوس به دست بود، در این فصل یکی از تیم‌های بالانشین است.

اما این هفته مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و ارژن فارس جدال تیم‌های پنجم و دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه بیستم بهمن ‌ماه جاری به میزبانی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در سالن اختصاصی این تیم برگزار می‌شود.

این دیدار خارج از خانه برای صبای قم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان حسین گنجیان هفته قبل در خانه به شکستی سنگین تن دادند و با قبول باخت شش بر دو برابر تیم حفاری اهواز حتی یک پله نیز در جدول رده‌بندی سقوط کردند.

تیم فوتسال صبای قم در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در هفته بیست و یکم مقابل تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان تن به شکست سنگین چهار بر یک داده است تا همچنان در مکان دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

در حالی که تیم فوتسال صبای قم در هفته بیست و یک رقابت‌‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم حفاری اهواز نتیجه‌ای بسیار بدی کسب کرد، تیم‌ لبنیات ارژن فارس نیز با این باخت شرایطی شبیه به صبا دارد اما صبا پنج پله بالاتر از این تیم در جدول جای گرفته است.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی تیم منصوری قرچک با کسب 56 امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم فوتسال صبای قم با 36 امتیاز پنجم است.

‌آخرین پیروزی تیم فوتسال صبای قم در بازی‌های خارج از خانه خود به دیدار این تیم در هفته بیستم مقابل تیم دبیری تبریز باز می‌گردد که صبای قم در آن مسابقه با نتیجه چهار بر سه به برتری دست یافت.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول