اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 130 ورزشکار

قم میزبان مسابقات شنا و دفاع شخصی بانوان بسیجی کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش بانوان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم گفت: پیکارهای قهرمانی دو رشته ورزشی بانوان بسیجی کشور از فردا به میزبانی قم برگزار می‌شود.

قم میزبان مسابقات شنا و دفاع شخصی بانوان بسیجی کشور شد

اعظم طراوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تربیت بدنی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) از صبح فردا میزبان بانوان بسیجی ورزشکار شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی کشور رشته‌های شنا و دفاع شخصی خواهد بود.

وی ادامه داد: در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور شرکت می‌کنند که از قم نیز تیم‌های ورزشی بانوان در رشته‌های شنا و دفاع شخصی در قالب دو تیم متشکل از 24 ورزشکار با دیگر مدعیان کسب عناوین برتر به رقابت می‌پردازند.

مدیر ورزش بانوان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم اضافه کرد: این نخستین دوره مسابقات دفاع شخصی بانوان ورزشکار بسیجی کشور است که با حضور 130 ورزشکار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی قم در سالن ورزشی سپاه قم برگزار خواهد شد.

وی به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز اشاره کرد و افزود: تیم‌هایی از اصفهان، تهران بزرگ، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قم، قزوین، کرمان، کرمانشاه، لرستان، یزد، شهرری (استان تهران)، فارس و مرکزی، در شانزدهم و هفدهم بهمن ماه به میزبانی سپاه علی ‌بن ابیطالب (ع) استان قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

طراوتی خاطرنشان کرد: همزمان با رقابت‌های رشته دفاع شخصی بانوان بسیجی در قم، نخستین بار مسابقات شنای خواهران بسیجی سراسر کشور نیز از روز هجدهم بهمن ماه با حضور 90 ورزشکار در پنج رده سنی به انجام خواهد رسید.

مدیر ورزش بانوان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم به تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های رشته شنا نیز اشاره کرد و افزود: این مسابقات با حضور بانوان بسیجی شناگر از تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران بزرگ، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمان، تهران (ری)،‌ البرز، سمنان و فارس در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه به پویایی و حضور موفق بانوان ورزشکار بسیجی در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر با حمایت و نگاه مثبتی که فرماندهان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) استان قم به ورزش داشته‌اند، شاهد موفقیت‌های قابل توجه بانوان ورزشکار بسیجی در رقابت‌های رشته‌های مختلف قهرمانی و لیگ کشور بوده‌ایم.

طراوتی یادآور شد: بانوان ورزشکار بسیجی در رشته‌هایی نظیر تیراندازی و والیبال چندین رشته ورزشی دیگر موفقیت‌های خوبی برای استان کسب کرده‌اند که قطعا این موفقیت‌ها در مسابقات شنا و دفاع شخصی این دوره نیز به دست خواهند آمد.

مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات شنا و دفاع شخصی بانوان بسیجی سراسر کشور از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه 18 بهمن در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول