اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دهه فجر فرصت مناسب بیان دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: دهه فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است.

دهه فجر فرصت مناسب بیان دستاوردهای نظام است

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدت 33 سال از گذشت زمان از پیروزی انقلاب اظهار داشت: عصاره حکومت شاهنشاهی و رژیم منحوس پهلوی در ایران چیزی جز کم‏رنگ کردن ارزش‏ها و باورهای ملت نداشت ولی با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل این ارزش‏ها جانی دوباره گرفت.

وی با بیان اینکه وابستگی ایران به غرب در قبل از انقلاب موجب شد تا زمینه هرگونه رشد و توسعه از ملت و جوانان ایران به کلی گرفته شود، خاطر نشان کرد: امروز به مدد خداوند متعال و اتکا به دانش بومی به مرحله‏ای از موفقیت دست یافته‏ایم که ارسال ماهواره به مدار زمین بخش کوچکی از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خدمات ارزشمند دولت را نیز بخش دیگری از جمله این دستاوردها عنوان کرد و بیان داشت: امروز با وجود تمامی تحریم‏ها و توطئه‏های دشمن، به توسعه ابعاد مختلف علمی دست یافته‏ایم و این مهم از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و خون ریخته شده از شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: ایران با پیشرفتی که در بخش‏های مختلف علمی، پزشکی و ... به دست آورده، در برخی مقاطع از افق 1404 نیز گذشته و این جز در سایه تلاش و کوشش جوانان ایران اسلامی که با توکل بر خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به پیش می‏روند، به دست نیامده است.

وی بیان داشت: گر چه در عصر حاضر ارزش و اهمیت آنچه  که امروز به دست آورده‏ایم را نمی‏دانیم و قدرشناس آن نیستیم؛ اما آیندگان و فردای نسل انقلاب گذشتگان را به عنوان افراد برگزیده تحسین خواهند کرد.

فرماندار دماوند حضور پرشور و شعور مردم در صحنه همچون شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند را حرکتی بزرگ در راستای مستولی شدن بر یاس و ناامیدی تزریقی ابرقدرت‏های جنایتکار و اسرائیل غاصب دانست.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول