اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌ کل ورزش و جوانان انجام شد

برگزاری جشن بزرگ جوانان ویژه دهه فجر در یاسوج

خبرگزاری فارس: به همت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگ جوانان ویژه دهه فجر و هفته وحدت در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ جوانان ویژه دهه فجر در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه سه‌شنبه به مناسبت دهه فجر و همزمانی آن با هفته وحدت و فرا رسیدن عید میلاد پیامبر گرامی اسلام، جشن ویژه جوانان به همین منظور در سالن شهید کرامت‌الله ایزدپناه مرکز تربیت معلم یاسوج برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در این جشن که با استقبال گسترده جوانان و نوجوانان و همچنین سایر اقشار مردمی برگزار شد، مسئولان ارشد استانی از جمله نیکزاد استاندار و رهنما معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

در این مراسم که سراسر شور و نشاط بود، برنامه‌های مختلفی از جمله مولودی خوانی، برنامه طنز، سرود دانش‌آموزی و همچنین مسابقه‌ای به مناسبت دهه فجر برگزار شد که در پایان به 57 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

در جشن جوانان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت اداره‌کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، نماینده یکی از تشکل‌های مردم نهاد شاخه جوانان مشکلات این حوزه را بیان کرد و از مسئولان استانی درخواست حمایت بیشتر از جوانان را کرد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول