اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فاریاب:

جنوب کرمان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار فاریاب گفت: اکنون جنوب کرمان به کارگاه عمرانی و کار و تلاش تبدیل شده و هر روز طرح جدیدی در راستای عمران و آبادانی آغاز می‌شود.

جنوب کرمان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

قلندر نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فاریاب با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: منطقه فاریاب با تلاش همه مسئولان به ویژه استاندار کرمان 27 اردیبهشت سال جاری به شهرستان ارتقا یافت.

وی افزود: این اقدام یکی از بزرگترین و ماندگارترین فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان آن به منطقه فاریاب بوده است.

نظری تصریح کرد: اکنون جنوب کرمان به کارگاه عمرانی و کار و تلاش تبدیل شده و هر روز طرح جدیدی در راستای عمران و آبادانی در منطقه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان خاطرنشان کرد: آسفالت محور کلاشگرد جاده فاریاب به کهنوج به طول 15 کیلومتر، آسفالت محور پشت‌قلعه به طول 15 کیلومتر، آسفالت راه روستایی و ... از جمله فعالیت‌های انجام شده در این منطقه است.

نظری بیان داشت: با همت مسئولان مربوطه آسفالت منتهی به گلزار شهدای فاریاب به اتمام رسیده است و همچنین کار آسفالت اسلام‌آبادهور نیز تمام شده است.

فرماندار فاریاب با اشاره به روکش آسفالت راه روستایی هورعلیا در این شهرستان، عنوان کرد: محور فاریاب به سمت بلوک و جیرفت به دلیل عرض کم و ترافیک بار در ایام برداشت محصولات کشاورزی موجب مشکلاتی شده بود که تعریض جاده آن آغاز و تاکنون 20 کیلومتر شانه‌سازی آن به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول