اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در بابل مناسب نیست

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه‌های عمرانی باید برنامه مدونی وجود داشته باشد، گفت: زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در بابل مناسب نیست.

زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در بابل مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سید عیسی هاشمی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه پردیس نوشیروانی بابل اظهار داشت: کارهای بزرگ به مردانی بزرگ که حوزه فکری و اجرایی آنها وسیع بوده و شعاع دایره آنها به اندازه‌ای باشد که بتواند همه افراد را در بر گیرد، نیاز دارد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی که انقلاب ما با شعار و ادعا شروع شده باید توام با عمل باشد و به شعار ختم نشود، باید ادعاهای بزرگ و حرف‌های بزرگ بزنیم، ولی بعد از حرف‌های بزرگ باید عمل بزرگ انجام دهیم.

هاشمی بیان داشت: در موضوع بزرگ هسته‌ای، کشور ما ادعاهای بزرگ طرح کرده تا دشمن باور داشته باشد که ما در حال انجام کار بزرگ هستیم و دشمن زمانی به ما نمره قبولی خواهد داد که آن شعار را به مرحله اجرا درآوریم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تقدیر از شهرداری بابل ابراز داشت: شهرداری بابل در طی چند سال گذشته طرح‌های بزرگی ارائه داده است، ولی همه ظرفیت‌های بابل این نیست زیرا استعداد زیادی در این شهر نهفته است.

این مسئول انجام پروژه‌های بزرگ در بابل را نشان از تقویت تفکر شهرستانی شورا برشمرد و افزود: اقدامات بزرگ باید برای همه مردم شهرستان و شهرهای مجاور باشد تا بتوانند از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرای پروژه پردیس نوشیروانی باید برنامه مدون داشت و نخستین موضوع در این باره شروع این پروژه از همین امروز بوده چراکه برای فاز نخست این پروژه ۲ میلیارد تومان هزینه برآورد شده، ولی انجام آن را به تیرماه موکول کردند که این کار مورد قبول ما نیست و باید شهرداری و شورا دقت کنند عملیات اجرایی این پروژه از فردا آغاز شود.

هاشمی متذکر شد: اگرچه احداث چنین پروژه‌هایی به هزینه زیادی نیاز دارد، ولی برای کاربری این پروژه‌ها صدها برابر هزینه شده چرا که بازدهی خروجی آن چند برابر بوده و با روحیه، آرامش، تندرستی و آگاهی مردم متناسب است.

معاون عمرانی استاندار مازندران اذعان داشت: گام‌های بزرگی در راه توسعه و پیروی از برنامه‌های بزرگ کشور و به طبع در استان و بابل برداشته و جهش بزرگی انجام شده است، اما باید نیروهای خود را در یک سمت، مسیر و یک هدف هدایت کنیم تا به یک توسعه پایدار دست یابیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول