اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر خبر داد

آمادگی کامل شهرداری باقرشهر برای برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر، از آمادگی کامل این شهرداری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن در باقرشهر خبر داد.

آمادگی کامل شهرداری باقرشهر برای برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، از آمادگی کامل شهرداری باقرشهر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن در باقرشهر خبر داد و گفت: در این مراسم تمام واحدهای شهرداری برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و شهروندان آماده خدمت هستند. 

شهردار باقرشهر در ارتباط با اهمیت برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: دهه فجر یادآور روزهای مبارزه با رژیم ستمکار طاغوت است. مبارزات انقلابی مردم این مرز و بوم، در تاریخ جهان تاثیرگذار بوده و ما امروز شاهد انقلاب‌های گوناگون در کشورهای عربی هستیم که حاصل خون‌های پاک شهیدان ما در طول سال‌های انقلاب است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این روزها یادآور سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) است که در جوار شهدای انقلاب علیه رژیم ستمشاهی سخنرانی کردند و مردم با اتکال به خداوند متعال و در لبیک به امامشان به خیابان‌ها آمدند و ریشه ظلم و ستم را خشکاندند.

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن دعوت از امت حزب الله و انقلابی و همیشه در صحنه باقرشهر خواست در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، پرشور و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شوند و تاکید کرد: شهرداری باقرشهر نیز همگام با ملت مسلمان ایران اسلامی و شهروندان باقرشهری در زمینه آماده‌سازی معابر اصلی و نظافت و شستشوی خیابان‌ها و رفع هرگونه سد معبر در سطح شهر، تبلیغات مناسب و دعوت شهروندان به شرکت در مراسم و حضور نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس و تامین سیستم صوت مراسم اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است. 

سعادتمند در پایان تاکید کرد: مراسم راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن امسال همانند سال‌های گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و شهروندان باقرشهر و امت حزب‌الله از ساعت 30: 10 صبح روز شنبه این هفته از ابتدای بلوار سی‌متری امام خمینی (ره) تا مصلای بزرگ نماز جمعه باقرشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول