اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهنشان خبر داد

تایید صلاحیت 10 داوطلب مجلس در حوزه انتخابی ماهنشان

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان از تایید صلاحیت 10 نفر از داوطلبان مجلس در حوزه انتخابی ماهنشان، انگوران و ایجرود خبر داد.

تایید صلاحیت 10 داوطلب مجلس در حوزه انتخابی ماهنشان

منصور محمدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات در شهرستان ماهنشان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تا کنون برنامه‌های انتخابات مطابق برنامه‌ریزی در شهرستان پیگیری شده است، افزود: تا پایان برگزاری انتخابات این برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به اینکه در سه حوزه انتخابی ماهنشان، انگوران و ایجرود هفت نفر برای نمایندگی مجلس در این حوزه‌ها نام‌نویسی کردند، افزود: دو نفر از شهر زنجان و یک نفر از تهران در این حوزه انتخابی نام‌نویسی کرده‌اند.

وی از تایید صلاحیت این 10 نفر در حوزه‌های انتخابی خبر داد و افزود: صلاحیت این افراد از سوی هیئت اجرایی و هیئت نظارت تایید شده است.

محمدپور با اشاره به فعالیت 101 صندوق در این حوزه برای اخذ آرای مردم، یادآور شد: از این تعداد 59 صندوق در شهرستان ماهنشان و 42 صندوق در ایجرود پیش‌بینی شده است.

وی از فعالیت یک هزار و 200 نفر عوامل اجرایی، نظارت و محافظ صندوق خبر داد و یادآور شد: در راستای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

فرماندار ماهنشان با اشاره به برگزاری سه همایش در این شهرستان خاطرنشان کرد: با حضور راه‌ یافتگان به کنکور سراسری این همایش در راستای دعوت به حضور گسترده در انتخابات در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از موقعیت‌های مختلف برای جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نیز فرصت مناسبی برای دعوت مردم برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است.

محمدپور از برگزاری همایش رای اولی‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای تببین حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز در این همایش برنامه‌های مختلفی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در خطبه‌های نماز جمعه هر هفته از سوی امام جمعه شهر ماهنشان بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید می‌شود، یادآور شد: اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه در شهرستان انجام شده است.

فرماندار ماهنشان از حضور روحانیون مستقر در این شهرستان در برنامه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: از همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی پر شور در شهرستان استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، افزود: مردم همواره با حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول